Gå til innhold

Bildetråden 2011


Gisle Helgesen

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,6k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Terje Refsahl

Det første var best Terje, fin utsikt over mot rætte sia.

Det nederste har du nok justert litt for mye. Les mye støy i forgrunnen sannsynligvis grunnet oppjustering av lyset på steinpartiet i bildet. Lysmålingen på det øverste er nok mere riktig.

Ola

Takker for tilbakemelding, Ola :D

Dette var kun litt ekperimentering da jeg hadde på et gråfilter bare for å se hva det ble til.

Ser også at det er litt for mye støy i forgrunnenn på det nederste bildet. Det første måtte jeg også hente opp en del i forgrunnen men resultatet ble bedre enn det nederste :D

PS. Det skal være "fin utsikt mot den gærne sida" ;D

EDIT:

Bilde nr to skifta ut med et annet fra i dag som jeg synes ble bedre :D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og poden på juletrejakt, men tror vi var på litt feil plass ;D Og isen utpå denne myra var nok mere spennende :)

juletre.jpg

Edit: Forøverig en meget god orrhaneleik plass, så om 4 mnd står kamerateltet mitt akuratt her ;)

Utrolig koselig bilde Skarpen :)

Og Lars da: Hva skal man si? Helt sykt kansje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du flickr eller andre tjenester så ligger bildet eksternt og da vises kun et bilde. Når du laster opp bilder direkte i forumet så får opplastningsbilde en liten thumbnail i tillegg til hovedbilde. Men laster du opp og velder "display" så vises det i stort format slik at du ikke får to små bilder, men ett stort og et lite ;)

Edit: Drøyt fine bilder her nå  :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...