Gå til innhold

Bornholm fluer på våren


pistus

Anbefalte innlegg

  • Svar 131
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

  • 2 uker senere...

Erfaringer fra Bornholm:

Bli vekket hver morgen, kl. 04,15, på med klam vadebukse, kjøre ut i mørket, vade ut blandt rullesten og tangvaser, 1,4 grader i vannet, 3 grader i luften, 12 ms vind og 1 m høye bølger.

Kaste - kaste - kaste - kaste, med iskalde hender. Frokost på hotellet kl. 09,00. Smøre matpakke. Ut igjen, og kaste - kaste - kaste - kaste resten av dagen. Så vidt rekke middag kl. 20,00. 1 øl etter middag. I seng kl. 10,00. Vekking igjen kl. 04.15. og så samme løpet igjen. Dag etter dag! Dette blir 3 turen vår. På de 2 første turene har jeg tilsammen fått 1 - EN FISK!! 800 gram, blank som en torsk, k-faktor som en ål!! Fy faa.... !! Folk er rare!! Men jeg GLEDER MEG!!!!!  applaus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

konge gutta... blir første gang for meg med ei uke til øen man har hørt mye kult om.... endelig skal jeg få oppleve det gutta har snakket om mens jeg har tilbragt de siste 10 åra i sydlige strøg på treningsleir med enga på denne tiden av året... må bare si at jeg gleder meg som faen til å fryse, kaste, kaste, kaste, kaste,kaste og banne når vaderene blir våte, mobilen forsvinner i havet og man bare ser meters bølgene komme mot en.... dette blir rått... 19 mars here I come.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Kanskje man skulle lappe de gamle vadene for sikkerhets skyld. Har jo vade ... badet noen ganger med vadere, og det er sjeldent jeg nyter av det. Å kunne bytte til et par tørre er jo klart digg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn i hjørnet ja gutta --- Royal wulf og magnus.... yes, skal avgårde med truls og gutta ja. En hel nydelig uke på øya. digg å slippe fotball (som er et avsluttet kapittell), fruen og jobb (0800-1600 hver dag!!!!)....er jo blitt fotballpensjonist nå så da kan jeg stikke avgårde på turer igjen... he he... viktig å alltid å ha noen godturer å se frem imot. Og dette er definitivt en tur å se frem mot. snakkes gutta, regner med at vi tar noen turer sammen på jeløya, larkollen samt fornebulandet fremover... blir digg å få fram pontongen snart og... bolt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hadde jeg vært deg ville jeg brukt www.gulesider.no/kart, søk ned på bornholm også kan du ha sjøkart, satelitt-kart og vanlig gule sider kart...  holder for meg ihvertfall, ellers hvis du vil ha sånn vanlig KART som jeg tror du mener så dra ned på nærmeste bokhandel!!1  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...