Gå til innhold

AVSTEMMING FLUEBINDEKONKURANSE RUNDE 1


BjørnarSkj.

Stem på beste fiskeflueimitasjon av ei trepigget stingsild i fluebindekonken!  

79 stemmer

  1. 1. Stem på beste fiskeflueimitasjon av ei trepigget stingsild i fluebindekonken!

    • sage95
      4
    • Tørrbjørn
      6
    • Fettfinna
      23
    • WF
      1
    • Reidar
      0
    • Bjørnen
      2
    • Roger Enger Lie
      22
    • Lars Vegas
      5
    • espen_gunner
      0
    • SuperGuppy
      0
    • Rypejeger_med_hund
      0
    • Tommy Jacobsen
      11
    • Jon Erik
      1
    • Sigve
      10
    • Åboren
      0


Anbefalte innlegg

Jeg for min del har en liten pause fra bindingen.. Skal skrive under salgskontrakt på bolig i morgen så stikka ligger nedpakket sammen med alt det andre :-\

Skulle gjerne blitt med men det får bli en annen gang :)

Prioritert rekkefølge :) Flueutstyret og bindestikka er det siste som pakkes :)  He he, neida.... Brukte store deler av forrige sommer til flytting, og gleder meg noe helt j.....ig til neste sessong. Lykke til med flytting :)

Mange flotte bidrag... Noe å lære for enhver :)  Gleder meg til fortsettelsen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BEKLAGER - beklager gutter. At jeg ikke har fått stengt avstemmingen før no. Av alle ting havnet jeg til fjells på onsdag. Jeg fikk plutselig sjansen til å få et par dager på ei sæter godt over skoggrensen i Trollheimen (med scootertransport 8)). Kunne ikke la sjansen gå fra meg i fullmånen og klarværet. Har forøvrig hatt det fortreffelig!

Vel. Avstemmingen er ferdig. Jeg skal ta en prat med Andre, slik at vi får fordelt bonusstemmer. I helgen starter jeg runde 2, samt annonserer resultatlister og trekker fluesnøre!

Men folkestemmene har talt (skulle det ha blitt forandringer fra fristen til nå, så gi meg beskjed. Her er vi gentlemen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...