Gå til innhold

JADA! Da e vi i gang!!


Petter L

Anbefalte innlegg

Har endelig blitt litt åpent vann, så jeg gikk litt tidlig fra jobb for å prøve noen kast. Rigget opp med en F-fly som opphenger og en #19 PTN-variant i enden.

På andre kastet ble det motstand i løftet. Fisken forsvant innunder isen slik at fortommen skar seg inn i isen. Da jeg endelig fikk den løs kjente jeg at dette var litt større motstand en de vanlige 100grammerne som er den vanlige størrelsen for vannet.. Selvfølgelig hadde jeg ikke med håv så det var bare å vasse uti for å få berget fisken :) Det var kaldt og vått, men ka gjør vel det når årets første fisk er mye større enn forventet. Er kanskje ikke en fisk andre ville ha ropt høyt om, men til å være fra dette vannet og til og med første fisk så kunne jeg nesten ikke drømt om bedre start  ;D

NÅ E VI I GANG!!

post-3377-13949886698721_thumb.jpg

post-3377-13949886699207_thumb.jpg

post-3377-13949886699698_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen, godt å være i gang.

Jonny S: Bare å bruke i vei, men jeg måtte nesten hive den inn jeg og  ;) takk for ideen

Kjetta: Du så hvor det var ja.. Er lite poeng å prøve å skjule det vannet. er jo overbefolket. Jeg har aldri sett noe større enn 150g der så dette var jo et monster. Kanskje vi treffes på lørdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med knallstart og fin fisk! Jeg var i Bergen på noe jobbgreier for litt over en måned sia, og jeg mener da at flere av vanna jeg kjørte forbi hadde starta på isløsninga, isen hadde sluppet land og det var fiskbare råk i flere av dem. :o Det var vondt å se for en østlending med dårlig tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med knallstart og fin fisk! Jeg var i Bergen på noe jobbgreier for litt over en måned sia, og jeg mener da at flere av vanna jeg kjørte forbi hadde starta på isløsninga, isen hadde sluppet land og det var fiskbare råk i flere av dem. :o Det var vondt å se for en østlending med dårlig tid..

Fælt å værra østlending på vestlandet....så mye fiskevann,så lite tid,enda sesongen er lengre............ ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med knallstart og fin fisk! Jeg var i Bergen på noe jobbgreier for litt over en måned sia, og jeg mener da at flere av vanna jeg kjørte forbi hadde starta på isløsninga, isen hadde sluppet land og det var fiskbare råk i flere av dem. :o Det var vondt å se for en østlending med dårlig tid..

Fælt å værra østlending på vestlandet....så mye fiskevann,så lite tid,enda sesongen er lengre............ ;D

Frykterlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...