Gå til innhold

Hva er det egentlig som skjer?


TheGuyThatRocked

Anbefalte innlegg

  • Svar 424
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Nicko: Send nå "mannen" de resterende fluene så er saken over og tråden blir glemt, sånn at dere begge kan konsentrere dere om andre og mer interessante ting, som feks å se gresset gro, treknyting, fluefiske i praksis osv.. :) At det er mulig å lage så hælvetes mye styr for et par feilsendte fluer!? Jeg fatter det bare ikke.  cccheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Med fare for at det blir en etablert sannhet alt den anonyme sier så vil jeg bare repetere at det er den eneste kunden vi har slettet fra vårt system og det er det en grunn til. Kommer ikke til å utdype dette noe mere. Om the guy vil bli kunde eller rydde opp får han slå på tråden. Jeg er tilgjengelig alle dager. Dette blir det siste jeg sier om saken i denne tråden. Nå er det en velfortjent ferie!! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for at det blir en etablert sannhet alt den anonyme sier så vil jeg bare repetere at det er den eneste kunden vi har slettet fra vårt system og det er det en grunn til. Kommer ikke til å utdype dette noe mere. Om the guy vil bli kunde eller rydde opp får han slå på tråden. Jeg er tilgjengelig alle dager. Dette blir det siste jeg sier om saken i denne tråden. Nå er det en velfortjent ferie!! :))

Det hadde jo vært enklere for alle å skrevet hva som eventuelt er usant, antydningene dine stiller litt i samme klasse som å opptre anonymt...ihvertfall i mine øyne.  Du antyder både det ene og det andre, men på en måte som er umulig å forsvare seg imot.  Tror ikke trådstarter vil motsette seg dette.  Inntil du skriver noe som får meg på andre tanker, synes jeg du har opptrådt smålig i denne saken, både i forhold til trådstarter og dine utsagn vedr forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette er så utrolig spesielt..

Muligheten for å ordne opp ligger rett foran deg, men du velger å bare la være.

Om jeg får fluene betyr ingenting for hverken meg eller deg, men det blir jo mer og mer tydelig hvorfor dette har blitt en sak.

Du avkrefter ikke en gang feilene som er gjort og likevel er du arrogant nok til å si jeg kan ringe deg hvis jeg vil ordne opp.

At du er villig til å ta sjansen på å fremstå så dumt for småting som dette er for meg helt vannvittig.

Du er selvfølgelig velkommen til å forsvare deg hvis du mener jeg har gitt falske opplysninger.

Selv om du vet like godt som meg at det ikke har skjedd.

For min del trenger du bare å innrømme feilen som er gjort og beklage det.

Fluene kan du bare beholde og utestengelsen fra butikken din kan bare vedvare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg ser det er hele denne saken en vandrende katastrofe.

Det virker som at det skal være et slags "argument" at jeg er den eneste som har blitt utestengt fra å handle på flue.no.

Denne utestengelsen har jeg nesten ikke kommentert og det er faktisk mest for å skåne flue.no.

For det er en avgjørelse jeg er rimelig sikker på at de angrer på.

Ikke fordi de har lyst til å ha meg som kunde, men fordi grunnlaget for utestengelsen er min kritikk av flue.no på dette forumet.

HVIS nicolaj brekke ikke mener det er tilfellet så er dette tidspunktet å komme med en forklaring på.

Jeg tviler på dette punktet sterkt at innehaver av flue.no kommer til å vise et snev av selvkritikk.

Etter min mening er det så utrolig merkelig da både ham og jeg sitter på mailene som beviser at jeg har rett i mine påstander.

Jeg har jo ingenting å tape på denne saken, men han har alt å vinne på å bare innrømme feilen og beklage.

Hvis jeg skal tippe så tror jeg han føler at han legitimerer alt jeg har skrevet ved å innrømme feilen, men dette er selvfølgelig bare spekulering.

EDIT.

Denne tråden burde også snart vurderes stengt hvis ikke eier av flue tar til bedre tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Er det ikke slik at dersom flue.no beviser sin sak ved å legge frem dokumenter på dette så gjør flue.no noe ulovlig? Er det ikke da slik at du kan hakke på butikken så mye du vil, vel vitende om at flue.no ikke kan legge frem sine bevis uten at det får enda større konsekvenser? Ikke vet jeg, men det virker som en vel gjennomtenkt strategi hvor gjentagelser av ikke beviste påstander til slutt blir en sannhet. For du har vel ikke bevist noe som helst du heller? Eller har du? I så fall beklager jeg min uoppmerksomhet.

Ståa er altså at jeg (og jeg regner med flere) absolutt ikke er overbevist om at din versjon er den helt riktige selv om jeg (vi) synes både tonen og argumentasjonen er blitt mye mer høflig og saklig. Hvilket jo også kan være en veloverveid strategi. Jeg vet ikke og er fortsatt ikke overbevist, hverken av den ene er den andre. Og for meg er alle (også flue.no) uskyldige til det motsatte er bevist. Og hva er bevist her? Ikke noe enda... hvis det altså ikke har kommet frem noe jeg ikke har fått med meg.

Og jeg lurer fortsatt på hva denne tvisten egentlig angår medlemmene på fluefiskesiden. Jeg fikk forresten tilsendt en brukt nakke når jeg bestilte en fra butikk for en stund siden. Når jeg da skulle si fra om uhellet så var den ansvarlige reist på ferie. Surt, men slikt skjer. Det ordnet seg glatt etterpå og tok bare litt lenger tid enn vanlig. Og det uten å gå i fistel her på siden. Ta en telefon du og fiks saken. Er sikkert ikke større problem enn man gjør det til.

Men nå handlet vel ikke denne tråden om det som den slettede tråden gjorde? Denne handlet vel egentlig bare om selve slettingen, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik Eikre.

Tråden handler om flere ting, men primært slettingen og min sak med flue.no.

Jeg regner med du registrerer at den omtalte nettbutikken ikke engang avkrefter påstandene.

Så jeg tviler sterkt på at han føler han har bevismateriale som skal tilbakevise det jeg påstår.

Hadde det vært tilfellet så ville han nok ha avfeiet påstandene lenge før dette punktet.

For min del har jeg ingenting imot at det blir fremlagt dokumentasjon så lenge det skjer under saklige forhold selvsagt.

At du ikke er overbevist om at min versjon er riktig er det helt greit for meg.

Og selvfølgelig er ingenting bevist da dette bare er et forum.

Flue.no vet at jeg er en vanlig privatperson så jeg tror du kan legge av deg tankene om mine skjulte motiver og veloverveide strategier.

Jeg er rimelig sikker på at innehaver av flue.no har googlet meg hardt og lenge ;)

Denne tråden angår medlemmene på denne siden fordi jeg fikk og får elendig behandling av flue.no.

Jeg prøvde å ta det på mail, men endte opp med å selv bli tillagt skylden for rotet.

Da sier jeg ifra. Deal with it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Deal with it!

Kunne du spart deg for. Jeg er minst like saklig som deg og har vel ikke sagt jeg har problemer med at du sier fra? Bare at man kanskje ikke alltid MÅ eller behøver å ta i for å understreke poenget(*ene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på om denne tråden hadde vakt like sterke reaksjoner dersom den hadde handlet om en annen butikk, Skitt Fiske, XXL eller andre.....  Det er et av de interessante poengene i tråden for min del.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Jeg ser også at konflikteksperten fredrik er tilbake i tråden.

Moderator burde vurdere tilsnakk da han gjentatte ganger forsøpler tråden med tull og tøys.

He he.  Ytterligere kommentarer overflødige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Lurer litt på om denne tråden hadde vakt like sterke reaksjoner dersom den hadde handlet om en annen butikk, Skitt Fiske, XXL eller andre.....   Det er et av de interessante poengene i tråden for min del.  :)

For min del er det likegyldig hvem. Alle kommentarer på prinsipielt grunnlag fra meg i alle fall. Jeg liker liksom ikke helt det at man bare kan angripe så mye man vil uten noen som helst form for bevis. Og gjentas det ofte nok blir det en sannhet da det er det folk husker til slutt. Selv om det altså kan være fullstendig feil. Det KAN skade en bedrift så mye at den legges ned hvis flere henger seg på "for moro skyld", hvilket ikke er et ukjent fenomen fra andre fora. Det hjelper ikke at bedriften får aldri så mye skryt da det som regel er mye lettere å klage og syte enn å skryte. I tillegg er det som regel også de som klager som er mest iherdige. Står de på lenge nok så blir det også hengende ved bedriften. Uansett hvilken bedrift det måtte være. Og altså uansett hvor urettferdig det måtte være. Det er det jeg ikke liker. Her på siden har vi dog vært rimelig "voksne".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Lurer litt på om denne tråden hadde vakt like sterke reaksjoner dersom den hadde handlet om en annen butikk, Skitt Fiske, XXL eller andre.....   Det er et av de interessante poengene i tråden for min del.  :)

Som Marius nevnte tidligere i tråden så var det ingen som la to fingre mellom når det gjalt Prima for noen måneder siden. Da var slaktkniven skarp som et samurajsverd og ingen sa noe om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Nydelig innlegg Bo ;D

Men jeg trenger ikke at du gir meg fluer :)

Saken er en smule mer kompleks enn dette.

Setter likevel pris på et godt smil.

Edit.

Fredrik.

Kan du være så snill å bare si hva du evt mener. Ikke alt dette kvasiretoriske "nuff said" tullet ditt.

Og ingen bryr seg om du får sendt en pm til Erik E..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bishop

Bare så det er sagt, personvern er viktig, men flue.no er ikke en person, det er ett firma. Med andre ord står du fritt til å offentligjøre mailer sendt mellom dere som kan bevise og sette en slutt for spekulasjonene en gang for alle. Du kan sladde opplysninger om navn, hvis du ønsker det, resten må stå.

Dette er vanlig praksis og for de som er i tvil, se igjen på nenvte diskusjon.no og butikkerfaring der.

Uansett, jeg syntes dette har gått for langt. All fornuft tilsier at selger rydder opp, samme hvor vanskelig en kunde skal være. For hvis ikke du (flue.no) tar vare på kundene, så er det noen andre som vil gjøre det.

Pokker til regnvær!  :(

Eikre: Butikken står også fritt til å offentliggjøre bevis dersom navn og adresse sladdes. Dette kan igjen ses på nevnte diskusjon.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger innom en tur igjen. Etter å ha skummet over både denne og den tråden som ble slettet, så er MITT inntrykk av denne diskusjonen at det er veldig vanskelig å se bjelken i sitt eget øye (naturlig nok, da den stenger for utsynet) mens den lille splinten i andres øyne er mye lettere å se. Og slik som dette har utviklet seg, blir det mer og mer vanskelig å få vekk bjelken. Blir nesten slik at en må ta med synet også. Husk at en sak har alltid to sider, men det er ikke min jobb å tolke de. Det må bare de impliserte gjøre. Ganske enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...