Gå til innhold

Hva er det egentlig som skjer?


TheGuyThatRocked

Anbefalte innlegg

Jojo, skjønner det. Men hvorfor kan han ikke ta det vekk selv når han ikke mente å skrive det? Han har jo tydeligvis fortsatt tilgang til kontoen. Eller er det nå en annen som skriver innleggene nå? Det skurrer liksom litt i logikken syns jeg.

Joda, dette kan han ta bort. Synes hele denne saken har bygd seg opp til noe unødvendig store greier og er vel belastene for alle parter.

Har dere funnet ut av det helt selv? Dette er den mest useriøse og latterligste tråden NOEN gang på ffs. Sier dette som privatperson om noen skulle tvile.

---- Leser ikke denne tråden lenger, men når jeg får tips om at antydningene går dit hen at jeg har hacket noens konto (har ikke peiling på hacking heller :P) så må jo det snart være nok. Jeg regner med de fleste har begynt å le av dette for lenge siden, men i frykt for at noen FAKTISK skal tro at jeg ville gjort dette (sikter til innlegget av Per Le der også han har tolket det slik at det siktes hitover) så vil jeg altså avkrefte dette. Det begynner vel også å tegne seg et bilde av saken etterhvert håper jeg...

Mener du at jeg antyder at du har hacket tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 424
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Bishop

Det er da vel ingen som har påstått at flue.no har hacket noe som helst! At du klarer å få det til å ligge mellom linjene ut av det som er skrevet finner jeg skremmende Nicolaj, og du er ingen privatperson, du er ditt firma, ferdig med det.

Mener du 2m, at du ikke kan se hvilken IP adresse som har logget seg på via den enkelte bruker? Har ikke dette forumet støtte for det? IP logging mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo, skjønner det. Men hvorfor kan han ikke ta det vekk selv når han ikke mente å skrive det? Han har jo tydeligvis fortsatt tilgang til kontoen. Eller er det nå en annen som skriver innleggene nå? Det skurrer liksom litt i logikken syns jeg.

Joda, dette kan han ta bort. Synes hele denne saken har bygd seg opp til noe unødvendig store greier og er vel belastene for alle parter.

Har dere funnet ut av det helt selv?

Synes vel slike kommentarer Nicolaj er med på å lage denne tråden enda mer ødeleggende. Jeg har vært borte flere dager, får tatt meg tid til å lese igjennom dette, så må du komme med slike kommentarer etter mitt svar? Eller var det ikke meningen å være spydig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Hohoj... :D Jeg er som sagt til det kjedsommelige en privatperson om du skulle være i tvil. Min tilknytning er beskrevet under. ;)  Hvis dere leser det jeg skrev så henv til jeg et spesifikt innlegg. Jeg prøver å avvise OM det skulle være noen tvil for at ikke noen skulle misforstå, men det går ikke alltid slik man vil vet du;). Om dere ikke fikk med dere dette så tror jeg at jeg stiller det samme spørsmålet. Hva er det egentlig som skjer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAEHEHA  ;D

Håper inderlig Nicco har selvironisk og sprø humor for det innlegget kan umulig være noe annet enn en spøk fra innehaveren selv 8)

Leser ikke denne tråden lenger, men når jeg får tips om at antydningene går dit hen at jeg har hacket noens konto (har ikke peiling på hacking heller ) så må jo det snart være nok.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

HAHAEHEHA  ;D

Håper inderlig Nicco har selvironisk og sprø humor for det innlegget kan umulig være noe annet enn en spøk fra innehaveren selv 8)

Leser ikke denne tråden lenger, men når jeg får tips om at antydningene går dit hen at jeg har hacket noens konto (har ikke peiling på hacking heller ) så må jo det snart være nok.

Wheres the "like" button... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du 2m, at du ikke kan se hvilken IP adresse som har logget seg på via den enkelte bruker? Har ikke dette forumet støtte for det? IP logging mener jeg.

Hvis noen har hacket seg inn på kontoen vil jeg nok ikke kunne se det. Jeg skal sjekke litt mer rundt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser noen sier at dette er god reklame for flue.no så da bør man nesten bidra til å holde den i gang :)

Du har vel i høy grad bidratt til å holde tråden gående.  Noen fluer i posten hadde jo punktert tråden for lengst.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du 2m, at du ikke kan se hvilken IP adresse som har logget seg på via den enkelte bruker? Har ikke dette forumet støtte for det? IP logging mener jeg.

Jeg kan bare se IP adresser tilknyttet TheGuyThatRocked sine innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

10 mot 1 på at denne tråden holder seg til Jul!

Hadde det vært opp til meg, hadde den vart i minimum 3 minutter til :)

Men jeg bestemmer ikke, så da får den være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo, skjønner det. Men hvorfor kan han ikke ta det vekk selv når han ikke mente å skrive det? Han har jo tydeligvis fortsatt tilgang til kontoen. Eller er det nå en annen som skriver innleggene nå? Det skurrer liksom litt i logikken syns jeg.

Joda, dette kan han ta bort. Synes hele denne saken har bygd seg opp til noe unødvendig store greier og er vel belastene for alle parter.

Har dere funnet ut av det helt selv? Dette er den mest useriøse og latterligste tråden NOEN gang på ffs. Sier dette som privatperson om noen skulle tvile.

---- Leser ikke denne tråden lenger, men når jeg får tips om at antydningene går dit hen at jeg har hacket noens konto (har ikke peiling på hacking heller :P) så må jo det snart være nok. Jeg regner med de fleste har begynt å le av dette for lenge siden, men i frykt for at noen FAKTISK skal tro at jeg ville gjort dette (sikter til innlegget av Per Le der også han har tolket det slik at det siktes hitover) så vil jeg altså avkrefte dette. Det begynner vel også å tegne seg et bilde av saken etterhvert håper jeg...

At jeg har hva?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må aldri sende de fluene Nicolaj. Dette er så underholdende midt i fellesferien!

Underholdende? I mine øyne er den tråden her forsurende for forumet. Man lærer ikke en dritt, og det blir bare langdryg gnaging, spekulasjoner og tullete konspirasjonsteorier. Legg ned tråden, den gjenværende konflikten kan "theguy" og Nicolaj ta seg av...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff for en forferdelig tråd, allikevel best å sjekke om det har kommet noen nye innlegg.  ;)  Rart hvor vanskelig det skal være å la være å åpne denne langtekkelige, forsurende, ødelleggende og kjedelige tråden.  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet da hvordan vi mennesker er. Vi drar på ferie for å komme unna det som skjer her hjemme. Etter 5 dager borte betaler vi dobbel pris for VG kun for å se hva nytt som har skjedd. Og er vi borte i tre uker føles det som vi ikke lenger er en del av samfunnet. Det er merkelig hvilken trang man har til å få med seg alt hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff for en forferdelig tråd, allikevel best å sjekke om det har kommet noen nye innlegg.   ;)  Rart hvor vanskelig det skal være å la være å åpne denne langtekkelige, forsurende, ødelleggende og kjedelige tråden.  ;D

Ja, sånn er det når man lider av forumsmongo-syndromet.. Ikke sant? ;) Men er du ikke bittelitt enig i at det blir litt langtekkelig hele greia? Hilsen meg, som skal prøve å holde øya vekk fra tråden..  ;D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johnny S

Har fulgt med denne tråden fra første stund og jeg føler med rimelig sikker på at kunden har plagdes litt med registreringa og fått flere enn en konto, ved et uhell selvfølgelig. (Jeg plagdes også med registreringa når jeg ble kunde der, men jeg ringte opp flue.no og Nicolaj ordnet opp)

Når kunden har bestillt varene har dette skjedd fra riktig konto og kunden fikk varene sine. Når det manglende skulle ettersendes har flue.no slått opp navnet til kunden, fått opp en av de feilregistrerte kontoene og pakken havnet dermed på feil adresse. Dette vil si at feilen skyldes kunden, og kunden må ta tapet!

Jeg legger også merke til at Flue.no viste godvilje med å legge noen ekstra ting i pakken som skulle ettersendes. Har stadig full tillit til flue.no og kommer til å handle der ved behov.

Til slutt har jeg lyst til å sitere Oluf; “Hvis du lyg mere no, så trur æ dæ ikkje”...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bishop

Har fulgt med denne tråden fra første stund og jeg føler med rimelig sikker på at kunden har plagdes litt med registreringa og fått flere enn en konto, ved et uhell selvfølgelig. (Jeg plagdes også med registreringa når jeg ble kunde der, men jeg ringte opp flue.no og Nicolaj ordnet opp)

Når kunden har bestillt varene har dette skjedd fra riktig konto og kunden fikk varene sine. Når det manglende skulle ettersendes har flue.no slått opp navnet til kunden, fått opp en av de feilregistrerte kontoene og pakken havnet dermed på feil adresse. Dette vil si at feilen skyldes kunden, og kunden må ta tapet!

Jeg legger også merke til at Flue.no viste godvilje med å legge noen ekstra ting i pakken som skulle ettersendes. Har stadig full tillit til flue.no og kommer til å handle der ved behov.

Hvis ett system er så utfordrende at flere tar feil så er det kundens skyld? (hvis det er det som er tilfelle da, slik du mener å vite). Dette må være noe av det mest godtroende jeg har lest og kan umulig være ment som annet enn en støtteærklering til flue.no.  ;D

Hvis denne tråden har lært meg en ting, så er det at den arrogante og nedlatende holdningen til Nicolaj (flue.no) har fått meg til å innse at jeg aldri vil legge igjen penger i den butikken. Som bedriftseier har hans behandling av denne tråden vært under enhver kritikk. Videre hans tolkning av kjøpsreglene for handel over nett.

rrrules

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff for en forferdelig tråd, allikevel best å sjekke om det har kommet noen nye innlegg.   ;)  Rart hvor vanskelig det skal være å la være å åpne denne langtekkelige, forsurende, ødelleggende og kjedelige tråden.  ;D

Ja, sånn er det når man lider av forumsmongo-syndromet.. Ikke sant? ;) Men er du ikke bittelitt enig i at det blir litt langtekkelig hele greia? Hilsen meg, som skal prøve å holde øya vekk fra tråden..  ;D

Joda er helt enig Olav, både når det gjelder trangen til å lese nytt og at tråden begynner å bli tynn.  Men nå er det jo skriverier som dine og mine som holder liv i'n.    8)

Tror kanskje Johnny er inne på noe også.......og hva da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kunden har bestillt varene har dette skjedd fra riktig konto og kunden fikk varene sine. Når det manglende skulle ettersendes har flue.no slått opp navnet til kunden, fått opp en av de feilregistrerte kontoene og pakken havnet dermed på feil adresse. Dette vil si at feilen skyldes kunden, og kunden må ta tapet!

Jeg legger også merke til at Flue.no viste godvilje med å legge noen ekstra ting i pakken som skulle ettersendes. Har stadig full tillit til flue.no og kommer til å handle der ved behov.

Til slutt har jeg lyst til å sitere Oluf; “Hvis du lyg mere no, så trur æ dæ ikkje”...

Og hvis jeg skulle få problemer med å registrere meg,hvorfor i all verden skulle jeg da prøve å legge inn feil adresse ?

Ser ingen logikk i det,sorry ! Dessuten vill det ligge inne en faktura på registrerte kunder(som bør sjekkes ved tilbakemeldinger!).Hvor vanskelig kan det gjøres ?

Uff for en forferdelig tråd, allikevel best å sjekke om det har kommet noen nye innlegg.   ;)  Rart hvor vanskelig det skal være å la være å åpne denne langtekkelige, forsurende, ødelleggende og kjedelige tråden.  ;D

Ja, sånn er det når man lider av forumsmongo-syndromet.. Ikke sant? ;) Men er du ikke bittelitt enig i at det blir litt langtekkelig hele greia? Hilsen meg, som skal prøve å holde øya vekk fra tråden..  ;D

Joda er helt enig Olav, både når det gjelder trangen til å lese nytt og at tråden begynner å bli tynn.  Men nå er det jo skriverier som dine og mine som holder liv i'n.    8)

Tror kanskje Johnny er inne på noe også.......og hva da?  

Man må jo inn å sjekke,og vips er det kommet en side eller to til...... ;D

Og tråden handler jo nå like mye om nødvendigheten av tråden,som selve problemsyillingen.

Nei,her må det følges med ! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er underholdning altså - Keep up the good work!  ;D

Hvor henvender jeg meg for å få filmrettighetene?

Se for dere den mystiske "hackeren", som på sidelinjen trekker i trådene.

For ikke å snakke om den østeuropeiske mafian, som har solgt tempelhund hår til Nico, som ikke lenger kan gjøre opp for seg, så de går etter Theguythatrocked, fordi Nico legger skylden på han. Nå er plutselig gode råd dyre! Vil han klare seg? Vil hackeren få dårlig samvittighet og hjelpe TheGuyThatRocked? Følg med!!!!!!

"TheGuyThatRocked" - coming to a theatre near you - May 2012

- Online shopping will never be the same - - New York Post

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...