Gå til innhold

Hva er det egentlig som skjer?


TheGuyThatRocked

Anbefalte innlegg

Gjest Pål Andersen

Lyst til å sitere Roger Waters: What is "The Bravery Of Being Out Of Range"  ?!

Til helvete med anonymitet på et forum som dette........... Stå frem med fullt navn i slike diskusjoner, eller hold kjeft.

Kun generelle betraktninger........ At noe har gått feil i forholdet butikk/kunde er det ingen tvil om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 424
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Erik Eikre

Jeg er for regler og ikke for at en slik nettside kan brukes til ren mobbing/trakkasering med anonymt fortegn. Er du for at man skal kunne gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for regler og ikke for at en slik nettside kan brukes til ren mobbing/trakkasering med anonymt fortegn. Er du for at man skal kunne gjøre det?

Vi vet jo fortsatt ingenting om saken.. Jeg kan ikke stå her å peke på hvem som mobber hvem, men jeg har gjort meg opp en mening om saken.

Basert på flue.no sine sosiale antenner som vi har sett i denne og den forrige tråden, samt TGTR sine uttalelser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

wall of text

Er du for nettsensur?

Jeg er for nettsensur INNTIL alle sider av en sak er belyst og "bevisene" entydig. Inntil så skjer bør ikke ting publiseres....

VG; legg til h.... ned hele drittblekka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Claus,

Mener du med det at hvis en butikk yter god og kjapp service så er det likevel ikke nok dersom de(n) ikke klarer å forsvare seg på en, for deg, akseptabel måte i en slik tråd i et forum? Betyr det dermed at du basert på slike tråder velger om du vil handle der eller ikke? Da betyr det i så fall at man ikke bare må ha riktig utvalg, ha konkurransedyktige priser, yte god og kjapp service, men også være en dyktig skribent med "riktige" sosiale antenner. Da kan man si det stilles store krav til en butikk gitt.

Men det var kanskje ikke det du mente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Claus,

Mener du med det at hvis en butikk yter god og kjapp service så er det likevel ikke nok dersom de(n) ikke klarer å forsvare seg på en, for deg, akseptabel måte i en slik tråd i et forum? Betyr det dermed at du basert på slike tråder velger om du vil handle der eller ikke? Da betyr det i så fall at man ikke bare må ha riktig utvalg, ha konkurransedyktige priser, yte god og kjapp service, men også være en dyktig skribent med "riktige" sosiale antenner. Da kan man si det stilles store krav til en butikk gitt.

Men det var kanskje ikke det du mente?

Jeg har gjort meg opp en mening som saken basert på hvordan de har komunisert.

Jeg synes flue.no kunne ha håndert saken på en mye mer "stealth" måte, noe tidligere innlegg har påpekt fra flere medllemmer.

Jeg for min del kommer nok til å handle der. Har faktisk handlet der før, ikke for store summen.. men jeg fikk de jeg skulle ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Hva om dette er en fyr som er avslørt i å forsøke å jukse til seg mer ved å si sendingen ikke er kommet frem (ikke sendingsnummer for at kunden ikke skal belastes med for mye frakt) og deretter "hevner" seg ved å gå på forumet med "sin historie"? For alt vi vet kan dette være like riktig som "rockerns" versjon. Og da forstår i alle fall jeg hvorfor ikke flue.no er voldsomt interesert i å løse saken her.

Men jeg aner altså ikke og kutter her. Det blir bare spekulasjoner uansett og jeg vil for alltid mene at disse trådene ikke hadde noe i forumet å gjøre. Så får andre mene hva de vil uten at jeg vil bli uvenn med noen av den grunn. Jeg vil helst bare prate fiske jeg. Men der sliter jeg voldsomt med å finne ut hva jeg kan si og ikke. For der blir jeg i alle fall sensurert om jeg tråkker over på anonymitetsidens rettigheter og skriver hva jeg vil.

:-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Hva om dette er en fyr som er avslørt i å forsøke å jukse til seg mer ved å si sendingen ikke er kommet frem (ikke sendingsnummer for at kunden ikke skal belastes med for mye frakt) og deretter "hevner" seg ved å gå på forumet med "sin historie"? For alt vi vet kan dette være like riktig som "rockerns" versjon. Og da forstår i alle fall jeg hvorfor ikke flue.no er voldsomt interesert i å løse saken her.

Om så var tilfelle vill jeg hevet denne kunden rett ut av butikken og slette han som kunde! Om jeg eide et forum slike opererte på ville jeg kastet slike rett ut derfra også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om dette er en fyr som er avslørt i å forsøke å jukse til seg mer ved å si sendingen ikke er kommet frem (ikke sendingsnummer for at kunden ikke skal belastes med for mye frakt) og deretter "hevner" seg ved å gå på forumet med "sin historie"? For alt vi vet kan dette være like riktig som "rockerns" versjon. Og da forstår i alle fall jeg hvorfor ikke flue.no er voldsomt interesert i å løse saken her.

Om så var tilfelle vill jeg hevet denne kunden rett ut av butikken og slette han som kunde! Om jeg eide et forum slike opererte på ville jeg kastet slike rett ut derfra også.

Synes vel det er på tide du slutter å insinuere og starter med å komme med noen fakta....ihvertfall i tilfelle du skulle være interessert i at tråden fikk sitt endelikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner jeg en ny avstemning snart?

Eller kommer det noe fornuftig ut av denne tråden her fremdeles?

Tuller du?

Blir dette med avsteming en fast post her inne på ffs.no?

Hva om dette er en fyr som er avslørt i å forsøke å jukse til seg mer ved å si sendingen ikke er kommet frem (ikke sendingsnummer for at kunden ikke skal belastes med for mye frakt) og deretter "hevner" seg ved å gå på forumet med "sin historie"? For alt vi vet kan dette være like riktig som "rockerns" versjon. Og da forstår i alle fall jeg hvorfor ikke flue.no er voldsomt interesert i å løse saken her.

Om så var tilfelle vill jeg hevet denne kunden rett ut av butikken og slette han som kunde! Om jeg eide et forum slike opererte på ville jeg kastet slike rett ut derfra også.

At du holder på slik med vilje er forbi min fatteevne.. Er dette flue.no sitt ansikt utad?? Omså, slett meg som kunde i samme slengen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Aner jeg en ny avstemning snart?

Eller kommer det noe fornuftig ut av denne tråden her fremdeles?

Tuller du?

Blir dette med avsteming en fast post her inne på ffs.no?

Ser det ut som jeg tuller?

Og er det slik at visst Henning mener noe, så tror du at det skal bli en fast post? Hvor mange andre avstemninger har du sett på denne måten her inne om jeg tørr spørre. (Noe jeg selfølgelig alltid tørr)

Jeg bare spør deg Claus. Kommer det noe fornuftig ut av denne tråden slik du ser det?

Er denne positiv for fluefiskesiden?

Er dette en sak disse to partene burde klare å finne ut av uten at nettavhengige kverulanter slik som oss skal løse saken fra de?

Vær vennlig og svar meg ja og nei på disse spørsmålene. Gleder meg til svaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Åja..... Du klarte ikke å svare som normale mennesker gjør? Du måtte svare med et spørsmål. Kult. Djiiises.

Ja, det er stemt før. Dette husker til og med du.

Men saken er at JEG tror at utfallet av avtemningen hadde blitt annerledes om vi hadde tatt samme avstemning i dag. Jeg tror nemlig at de fleste, eller....nesten alle har sett at dette er en møkkatråd det ikke kommer noe positivt ut av, og jeg tror stemmingen hadde gått en annen retning visst vi hadde gjort det igjen i dag.

Jeg KAN selfølgelig ta feil, men i så fall, så blir det første gang i mitt 34 år gamle liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Jeg for min del har i alle fall sett en ny side ved denne bedriften..

34 uten feil..damn ;D

Hva med å basere det på egne erfaringer. Visst DU hadde vært superfornøyd med flue.no, og ALLE andre i verden hadde vært missfornøyd, så hadde vel du fortsatt vært kunde der? Det er jo DU som skal være fornøyd til slutt?

Og ikke en som er anonym på et internettforum (anonym for dere vel og merke).

ja, feil er ikke noe jeg har opplevd :) Hører folk snakker om ordet, men jeg vet ikke helt hva det er.

Nei, litt seriøst. Jeg mener bare denne diskusjonen er mer ødeleggende en den er nyttig for ffs.

Jeg mener den ikke drar med seg noe positivt.

Jeg tror alle hadde vært tjent med at partene hadde ordnet opp seg i mellom, uten at Gunnar, Petter, Kjell og Claus hadde blandet seg inn og gnåla om masse dritt de faen ikke har info om :) Som å tippe lotto........uten å få svaret på om du har vunnet. KUN tippe....og aldri få tilbakemelding :)

Jaja, du kan mene hva du vil din grinebiter.... du har feil samma pokker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del har i alle fall sett en ny side ved denne bedriften..

Regner med at du har all fakta klart  fra begge sider om denne saken siden du har dratt en konklusjon? Eller er det kun det som har blitt skrivi i denne tråden her til nå du har tatt til deg? Jeg for min del bryr meg ikke, fordi det er ingenting i denne tråden som tilsier hverken det ene eller andre. Søppel alt samma.

Trenger ingen fakta for å gjøre seg opp en mening om hvordan butikk har håndtert denne situasjonen, selv om TGTR ikke skulle ha rent mel i posen..

Jeg synes situasjonen ble håndtert primitivt av bedrift fra dag èn. Om TGTR skulle være en svindler (noe flere her insinuerer) så kunne bedrift ha ordnet opp på en mer profesonell måte enn dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om dette skulle vise seg å handle om en person som forsøkte å jukse til seg noen fluer og ble ferska på dette.....hva da?

Ville det være normal adferd å starte en tråd her inne for å ta igjen?  Dersom dette var tilfelle, ville jo Nicolai sittet med nok av dokumentasjon på at dette var tilfelle.  Virker snålt.

Hva skulle i så tilfelle være grunnen til at Nicolai ikke skriver dette rett ut..men nøyer seg med å insinuere?  Dette er også snålt.

Egentlig mye rart i denne saken og det er vel det som gjør den interessant.  :D 

Saken burde selvsagt vært løst dem imellom, alle er vel enige om det.  Men det ser vel ut til at de har passert dette stadiet for en god stund siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om dette skulle vise seg å handle om en person som forsøkte å jukse til seg noen fluer og ble ferska på dette.....hva da?

Ville det være normal adferd å starte en tråd her inne for å ta igjen?  Dersom dette var tilfelle, ville jo Nicolai sittet med nok av dokumentasjon på at dette var tilfelle.  Virker snålt.

Hva skulle i så tilfelle være grunnen til at Nicolai ikke skriver dette rett ut..men nøyer seg med å insinuere?  Dette er også snålt.

Egentlig mye rart i denne saken og det er vel det som gjør den interessant.   :D  

Saken burde selvsagt vært løst dem imellom, alle er vel enige om det.  Men det ser vel ut til at de har passert dette stadiet for en god stund siden.

Hva er vitsen med å bruke 15 sider på å sitte å synse om noe man helt klart ikke vet svaret på, og som i tillegg kan virke ødeleggende på andre personer?

Ødeleggende?  Hadde han ønsket at denne tråden tok slutt, kunne han enkelt ordnet dette.  Disse antydningene han bidrar ikke til annet enn å holde spekulasjonene igang.  At dette skulle handle om personvern er jo reinspikka tøys, trådstarter er jo anonym.  

Edit:

Han er jo i tillegg blitt oppfordret til å være konkret..av trådstarter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ødeleggende?  Hadde han ønsket at denne tråden tok slutt, kunne han enkelt ordnet dette.  Disse antydningene han bidrar ikke til annet enn å holde spekulasjonene igang.  At dette skulle handle om personvern er jo reinspikka tøys, trådstarter er jo anonym.  

Edit:

Han er jo i tillegg blitt oppfordret til å være konkret..av trådstarter.

"Ordne" dette? Da vet du tydeligvis all fakta i denne saken og hvordan man skal ordne opp dette? Det er det ingen som veit bortsett fra Nicolaj og TGTR som ingen her vet hvem er engang. Tull fra ende til annen.

Han kunne ordnet dette ved å skrive konkret, tror han hadde fått flere støttespillere da.  Trodde du tok poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om dette er en fyr som er avslørt i å forsøke å jukse til seg mer ved å si sendingen ikke er kommet frem (ikke sendingsnummer for at kunden ikke skal belastes med for mye frakt) og deretter "hevner" seg ved å gå på forumet med "sin historie"? For alt vi vet kan dette være like riktig som "rockerns" versjon. Og da forstår i alle fall jeg hvorfor ikke flue.no er voldsomt interesert i å løse saken her.

Om så var tilfelle vill jeg hevet denne kunden rett ut av butikken og slette han som kunde! Om jeg eide et forum slike opererte på ville jeg kastet slike rett ut derfra også.

Herre min hatt!

Indikerer du at jeg er utestengt pga at jeg prøver å lure til meg flere varer?

Og hvorfor nekter du å svare på noen spørsmål?

Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke engang avkrefter påstandene mine?

Hva tenker du om at vi bare legger ut all dokumentasjon som finnes?

Så kan folk dømme selv.

Alt dette andre dramaet prøver jeg å la være å forholde meg til.

Edit.

Sigve(og andre som føler seg truffet)

Jeg ber dere pent om å slutte med disse sarkastiske og unødvendige innleggene.

De fleste her er voksne mennesker og vi kan klare å holde en ordentlig tone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gidder vel ikke ta seg bryet. Siden det er nettopp påstander. Jeg hadde heller ikke tatt meg bryet å svare på alt mulig en anonym person spør om på et offentlig forum. Har du så jævla mye du lurer på så ta vel å ring han da. Eller legg ihvertfall frem noe konkret. Jeg ser ikke hva du vil videre med denne tråden. Innimellom prater du om forumets prinsipper og ellers at du fortsatt mangler varene dine. Skal du fortsette å mase så jævelig så får du da vel for faen ha baller til å vise noe fakta. Å sladde noen mailer eller hva det måtte være er ikke store saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gidder vel ikke ta seg bryet. Siden det er nettopp påstander. Jeg hadde heller ikke tatt meg bryet å svare på alt mulig en anonym person spør om på et offentlig forum. Har du så jævla mye du lurer på så ta vel å ring han da. Eller legg ihvertfall frem noe konkret. Jeg ser ikke hva du vil videre med denne tråden. Innimellom prater du om forumets prinsipper og ellers at du fortsatt mangler varene dine. Skal du fortsette å mase så jævelig så får du da vel for faen ha baller til å vise noe fakta. Å sladde noen mailer eller hva det måtte være er ikke store saken.

Hvis du blir så irritert som du tydeligvis blir så er det nok best at du slutter å følge tråden.

Jeg håper du ser selv at det er sånne innlegg som forsurer tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...