Gå til innhold

Filmklipp: HARRDUELLEN :-)


André_Brµn

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Oliver

Du kunne hvertfall tatt med deg et reisestrykejern til den skjorta Henning 8).

Kongesnutt gutta :P!!

Åneidu :) den shorta stammer fra midten av nittitallet, og skal vøre sånn krepp/krøll :)

Styggeste shorta jeg fant i et klesskap hos muttern :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne hvertfall tatt med deg et reisestrykejern til den skjorta Henning 8).

Kongesnutt gutta :P!!

Åneidu :) den shorta stammer fra midten av nittitallet, og skal vøre sånn krepp/krøll :)

Styggeste shorta jeg fant i et klesskap hos muttern :)

Hvorfor henger de hos muttern?  Er det hun som stryker skjortene dine?  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Fordi jeg måtte dit for å hente noe gammelt drit. :)

Mine shorter er det iiiingen som fpr stryke. Kun meg selv.

Er nesten ingen som kan få kragen skikkelig nå til dags :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Ah så digg klipp! Var en rask tur til Rena i går og shoot outa med meg selv. Jeg tapte! Var du der i går Henning? Tycker jeg så en fyr som så ut som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Var nødt til å se den igjen. Så den på telefon i sengen uten lyd i går for å ikke forstyrre sengekameraten for mye. Må igjen bare si at det er en nydelig film med fantastisk stemning. Takk for titten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Takker for tilbakemeldingene folkens :) Fordi om Andrè har gjort hele redigeringsjobben :P

Men jeg hadde da slips.........og shorte.....fra 1990.... Må da bety noe det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode ord, karer.

Og moro å høre Marius at det kan være til inspirasjon også. Da er det virkelig moro.

Henning har faktisk blitt utrolig god på vannkast og presentasjon, så vi hadde begge mange perfekte flyt over vakende ultra sær storfisk, men de var uvanlig sære/vanskelige under filmseansen her. Men alltid moro når det lykkes til slutt  :)

Igjen, takk for gode ord.

André

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin snutt Andrè og Henning! Likte stemningen i filmen, rolig og avslappende, sånn som en fluefiskefilm skal være i min mening  :)

Prøvde meg på en av disse Trout Bum Diaries filmene forleden, men måtte bare skru av etter en halvtime. Får jo nesten aldri se fisken ta, får bare se den bli kjørt med høy musikk og rask klipping. Men men, alle er jo forskjellige, sikkert mange som liker disse filmene ;)

Hvilket kamera bruker du forresten Andrè? Har lekt litt med tanken om å lage noen snutter selv, men har ikke mye peiling på slikt :-\ Har sett litt på 550D til Cannon, men som sagt har jeg velig lite peiling på foto, film og generelt utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei  :)

Jeg er ikke bedre enn at jeg blir glad for gode tilbakemeldinger, så tusen takk karer.

Takk til begge for et flott klipp ;D Fantastisk skjorte Henning, ja slipset også forresten ;D

Godt å få litt humor også nå disse dagene:-)

Hei  :) Ja, det er et lettbeint klipp, så moro at du likte det, Juvis. Det slipset og den skjorta til Henning rula på '90-tallet  ;D

Flott filmsnutt ja  ;D

Så dere stod å filma den ene dagen! Venta egentlig på klippet  :D

Hilsen meg på andre siden av elva  :)

Hei, så det var du som stod på andre siden ja  :)

Jeg fulgte med deg i øyekroken, serru  ;D Forresten en flott og god plass du stod på også  :) Hender det dukker opp noe gromt der ja  ;)

Fin snutt Andrè og Henning! Likte stemningen i filmen, rolig og avslappende, sånn som en fluefiskefilm skal være i min mening  :)

Prøvde meg på en av disse Trout Bum Diaries filmene forleden, men måtte bare skru av etter en halvtime. Får jo nesten aldri se fisken ta, får bare se den bli kjørt med høy musikk og rask klipping. Men men, alle er jo forskjellige, sikkert mange som liker disse filmene ;)

Hvilket kamera bruker du forresten Andrè? Har lekt litt med tanken om å lage noen snutter selv, men har ikke mye peiling på slikt :-\ Har sett litt på 550D til Cannon, men som sagt har jeg velig lite peiling på foto, film og generelt utstyr.

Hei, og takk så mye, Lappi.

Tanken min var akkurat det du beskriver der; stemning, rolig og avslappende - slik liker jeg det også  :)

Kameraet jeg bruker er en Nikon D3s, og på det klippet der brukte vi objektivene Nikon 28-70 f/2,8 og et Nikon 70-200 f/2,8 VR (litt). Micer er Sennheiser 112G3 trådløs og en Røde StereoVideo mic.

Det der var knallbra gutter. :D :D Nå fikk jeg sykt lyst til å fiske harr og kjøpe meg en 2.8 linse til 7d'n.

Tommel opp og masse  :-* :-* :-*.

Hallo, kompis og tusen takk  :)

Harr er kult. Var en tur oppi denne elva i går, og skal en tur oppover i morgen igjen også. Harr er moro ja  :)

Noen av de store harr-beista, som har lært seg manérer, vaker jo sinnsykt fint også, så det er moro  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...