Gå til innhold

Fluesurring i Oslo?


Ruffen

Anbefalte innlegg

  • Svar 174
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Ikke lett å få det til å passe alle.... :)

I neste uke er det nok bare onsdag som passer for meg. Vi kan ta det på en tirsdag neste gang?

I alle fall inviteres det på bindekveld onsdag 30 november kl 18. Temaet er jeg ikke så sikker på. "Pretty little things with cdc"? :)

Og husk: hvemsomhelst er velkomne: nybegynnere og erfarne, tykke og smale, lange og korte, grove og fine. Pepsi max og Cola zero vil bli servert! :)

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robban kommer og. Snakket nettopp med han. Hadde vært veldig hyggelig om så mange som mulig kom når hunkeren holder hus for oss :) Og ikke minst en mulighet for å lære av dyktige fluebindere.

Håper ikke folk tenker at de må være flinke for å komme! Her er rom for alle!!

Møt opp da dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste fluesurring setter vi til onsdag 14 desember kl 18. Alle er velkommen, så legg det til i kalenderen i dag!

Forslag til morsomme tema mottas med ærbødig takk.

Siden det er siste før jul, kommer sikkert julenissen med godtepose :)

Vel møtt!

Tillater meg å minne om denne. For de som har meg på Facebook, så er det tilogmed laget en event/arrangement :)

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hepp

Neste fluesurring setter vi til onsdag 14 desember kl 18. Alle er velkommen, så legg det til i kalenderen i dag!

Forslag til morsomme tema mottas med ærbødig takk.

Siden det er siste før jul, kommer sikkert julenissen med godtepose :)

Vel møtt!

Eirik

Blir ikke noe surring på meg Eirik, surrer for mye ellers ;D

Må jobbe overtid så folk kan flytte inn til jul >:( >:(

Får spare en marsipangris til meg til neste gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som jeg selv har tatt meg vann over hodet. Jeg har såvidt begynt med julestresset/gavekjøping (som vanlig) og til fredag er siste frist for pakker nordover (alle mine gaver går nordover). I tillegg vil to styremøter denne uken, bla et på onsdag (!), egentlig tilsi at vi må avlyse.

Foreløpig er det ikke så mange som har sagt at de kommer, så dersom det er greit for disse så utsetter vi surring til nyåret når alle er feitet opp skikkelig.

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja, gutta, nå har 2012 ankommet og det er vel på tide å begynne forsiktig med å planlegge neste surrekveld. Åssen er det med deg Ruffen, vår primus motor, i januar? Onsdager en ok dag fortsatt? Hva med dere andre? Hæ?

Eirik

Onsdag er perfekt for min del. Kom med en dato du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...