Gå til innhold

Registrering på FFS


steve_nor

Anbefalte innlegg

Hei, en arbeidskollega har registrert seg her inne, men venter på på godkjenningen. Prøver å spre basiller på jobben (fluefiske-basillen)...men ikke så lett når registreringen her inn tar så "lang" tid...Jeg anser nemlig denne siden som ett "must" for enhver fluefisker....og hvertfall nybegynnere...

Noen som vet hvor lang tid det tar?...jeg husker ikke hvor lang tid det tok for min egen konto...

(ja, dette er også ett hint til moderatorene ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Etter diverse spamposter på forumet, har Rune bestemt at alle registreringer skal gjennomgåes manuelt har jeg forstått, så da vil det ta lang tid. Spesielt nå som alle er ute å fisker ;D

Har også sett noen andre klage på det samme, da var det snakk om ei uke(?). Skal ihvertfall ikke være sånn, så skjerpings >:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, en arbeidskollega har registrert seg her inne, men venter på på godkjenningen. Prøver å spre basiller på jobben (fluefiske-basillen)...men ikke så lett når registreringen her inn tar så "lang" tid...Jeg anser nemlig denne siden som ett "must" for enhver fluefisker....og hvertfall nybegynnere...

Noen som vet hvor lang tid det tar?...jeg husker ikke hvor lang tid det tok for min egen konto...

(ja, dette er også ett hint til moderatorene ;))

Dette skal ikke ta en uke, men kan fort gå en dag eller to. Hvis arbeidskolegaen din har ventet opp mot en uke får jeg ikke håpe det har skjedd en glipp og at han har blitt slettet. Vi oppfordrer folk til å bruke nogenlunde "edruelige" navn for lettere skille ut SPAM kontoer når de registerer seg, så slike med navn og mailadresser som dette f.eks, BogsNifssoipsdo beiquessyfo@camerabuy.info blir slettet.

Vi greier dessverre ikke å ha 100% kontroll på dette. :-\

Be han registrere seg på nytt, eller send meg en PM med hans ønskede navn, epostadresse og passord. Passordet kan han jo endre etterpå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter diverse spamposter på forumet, har Rune bestemt at alle registreringer skal gjennomgåes manuelt har jeg forstått, så da vil det ta lang tid. Spesielt nå som alle er ute å fisker ;D

Har også sett noen andre klage på det samme, da var det snakk om ei uke(?). Skal ihvertfall ikke være sånn, så skjerpings >:(

Kan ha noe med at folk kalle seg.

Thescumoftheyear, og vi tolker det som SPAM.

Lett skikkelige navn som Tom her nevner er ikke dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen ikke vil vente, men heller kjøpe en konto så bør det åpnes for det!

I så fall: JB er til salgs, klar for bruk med tusenvis av kvalitetsinnlegg ferdig postet! Mye av jobben er altså gjort, og du kan lene deg tilbake. Du kan til og med med endre brukernavn og ta den fulle ære for åndsverkene. Men helt gratis er det selvsagt ikke! Send bud på PM   ;D

Ps! Fyldig PM-konto med masse sladder og intriger følger også med om prisen er god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen ikke vil vente, men heller kjøpe en konto så bør det åpnes for det!

I så fall: JB er til salgs, klar for bruk med tusenvis av kvalitetsinnlegg ferdig postet! Mye av jobben er altså gjort, og du kan lene deg tilbake. Du kan til og med med endre brukernavn og ta den fulle ære for åndsverkene. Men helt gratis er det selvsagt ikke! Send bud på PM   ;D

Ps! Fyldig PM-konto med masse sladder og intriger følger også med om prisen er god!

Og ønsker om god bedring...  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen ikke vil vente, men heller kjøpe en konto så bør det åpnes for det!

I så fall: JB er til salgs, klar for bruk med tusenvis av kvalitetsinnlegg ferdig postet! Mye av jobben er altså gjort, og du kan lene deg tilbake. Du kan til og med med endre brukernavn og ta den fulle ære for åndsverkene. Men helt gratis er det selvsagt ikke! Send bud på PM   ;D

Ps! Fyldig PM-konto med masse sladder og intriger følger også med om prisen er god!

Hmmm . . . Hvor mye skal du ha for bare PM-kontoen, Jørn ?  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen ikke vil vente, men heller kjøpe en konto så bør det åpnes for det!

I så fall: JB er til salgs, klar for bruk med tusenvis av kvalitetsinnlegg ferdig postet! Mye av jobben er altså gjort, og du kan lene deg tilbake. Du kan til og med med endre brukernavn og ta den fulle ære for åndsverkene. Men helt gratis er det selvsagt ikke! Send bud på PM   ;D

Ps! Fyldig PM-konto med masse sladder og intriger følger også med om prisen er god!

Et lite drawback er at med på kjøpet følger det at kjøperen fra nå av kun kan fiske med Catskillfluer og med blomstepinne til stang!  :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...