Gå til innhold

Helg med fluebinding


Ruffen

Anbefalte innlegg

Snakket litt med Rune om å finne på noe i vinter og han kom med et forslag om å prøve å samle en gjeng å binde fluer og prate piss og kose oss på ett eller annet hotell ett eller annet sted.

Fluebinding på storskjerm og utveksling av erfaringer i en eller annen sal ett eller annat sted.

Vi har jo rimelig habile fluebindere i "stallen". Robban-Rune-Gisle osv...

Hva mener dere? Er det liv laga for noe slikt? Trenger jo ikke bli så dyrt men det bare må bli utrolig trivelig.

Eller er dere alle bare noen jævla gnomer og diltefanter  som ikke får lov av kona til å stikke av et døgn sammen med gutta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Det finnes ikke en annen grunn en at du ikke har lyst til å finne på noe slikt!

Den harde kjernen er med ser jeg.

Lovende :)

Vil annbefale alle som har lyst å lære til å stille opp :)

Vil annta de fleste av oss har litt å lære og litt å bidra med. Om ikke annet med godt humør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøver å gjøre alvor av dette, og finner sted og en dato på ny-året ?  :)

Et hotell, eller kanskje enda bedre ; ei fet hytte, er ikke noe problem å ordne seg.

Ingen kan skylde på at de er opptatt med fluefiske i januar- februar, bortsett fra disse gale menneskene som fisker i sjøen vinteren igjennom .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøver å gjøre alvor av dette, og finner sted og en dato på ny-året ?  :)

Ingen kan skylde på at de er opptatt med fluefiske i januar- februar, bortsett fra disse gale menneskene som fisker i sjøen vinteren igjennom .

Helt enig. Dette må gjennomføres. :D Sitter å rister i stolen her jeg sitter ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette er alvor pppunch

Men la oss nå se hvor mange som melder sin interesse. Er vel allerede nok personer til å finne på noe morsomt i denne sammenheng allerede da faktisk :)

Og du Hunk: Tror du virkelig du hadde sluppet unna?

Kan folk som føler seg litt utenfor gale oss melde sin ankomst Ruffen?

Trur det hadde vært en fin læringskurve for de som ja , ikke er som gale oss.

Her ihvertfall en som heter Erik som blir med, så sant ungen hans ikke spruter ut på exakt dato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette er alvor pppunch

Men la oss nå se hvor mange som melder sin interesse. Er vel allerede nok personer til å finne på noe morsomt i denne sammenheng allerede da faktisk :)

Og du Hunk: Tror du virkelig du hadde sluppet unna?

Kan folk som føler seg litt utenfor gale oss melde sin ankomst Ruffen?

Trur det hadde vært en fin læringskurve for de som ja , ikke er som gale oss.

Her ihvertfall en som heter Erik som blir med, så sant ungen hans ikke spruter ut på exakt dato.

Det var da tidene dummeste spørsmål!! ALLE er velkommene på noe slikt.

Til og med lettkledde blondiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt en kveld med forskjellige tema hvor vi har folk som er flinke på det aktuelle temaet til å demonstrere litt. Virkelig lærerikt mao.

Og som en bonus kan Ruffen holde kurs i ukvemsord og spark under beltestedet sånn helt på tampen mmmoose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt særiøst. Dette er en virkelig fin mulighet for folk å lære mye om teknikker og alt mulig annet rundt.

Her legger vi lista tre meter under bakken. Ingen må føle at de ikke kan komme!

Skulle det dukke opp en verdensmester så deler Ruffen ut en av sine sagnomsuste ørefiker.

Her kommer vi alle for å lære og ha det hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var usikker på denne tråden helt til Lars nevnte homoerotiske fluer og yatsi, kansje dette er noe for meg alikavæl!? ;D

Selvfølgelig er dette noe for deg  :D

Tror jeg kan garantere at det ikke vil bli kjedelig, ihvertfall . . . Det er rett og slett ikke mulig med Robban til stede  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ha vært moro å blitt med dere ungsauerpå en slik helg, men med stive fingre, samt høyre langfinger som fortsatt er halvvissen og stadig er i veien for fluebinding tror jeg at jeg må droppe dette.

Dessuten så har jeg jo gitt bort alt fluebinderutstyret mitt også, og da blir en jo det femte hjul på vogna. Klarer ikke å drikke noen under bordet lenger heller, så da blir det ikke noe moro der heller. Være førstemann som dukker under, nei jeg får la det være. Erik og Frode kan bevitne at jeg blir en hemsko i et sådant selskap.

Men jeg vil tenke på dere og kosen dere vil få.

Magne Fjellstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...