Gå til innhold

Helg med fluebinding


Ruffen

Anbefalte innlegg

  • Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Plutselig tilbake ;D

Har sent en forespørsel til dette stedet.

http://www.skogsborg.org/index.htm

Hvis vintern holder seg unna er det muligheter for litt fisking også, ligger 50 meter fra fjorden. Om isen har lagt seg, så er det store gressplener i nærheten slik at selv Lars kan få strekt  ut sin 100 meters bakslengen.

Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig tilbake ;D

Har sent en forespørsel til dette stedet.

http://www.skogsborg.org/index.htm

Hvis vintern holder seg unna er det muligheter for litt fisking også, ligger 50 meter fra fjorden. Om isen har lagt seg, så er det store gressplener i nærheten slik at selv Lars kan få strekt  ut sin 100 meters bakslengen.

Gisle

Flott at det tas hensyn til meg, men tar jeg med 3'er-stanga trenger heller ikke jeg riktig så god plass  ;D

Så fort vi får bestemt destinasjon så kan vi sikkert sette en dato for moroa, og få en oversikt over ca hvor mange som kunne tenke seg å møte opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har fått svar fra Skogsborg, på engelsk av alle ting ;D Spurte om et par helger i februar, og om de hadde egnede lokaler for våre aktiviteter. (Sikkert ikke noe problem og få til noe i Mars heller). Ser vel for meg at hvis man skal gå for dette stedet, så ser jeg for meg å sette en grense på f. eks 20 mann, med bindende påmelding, og forhåndsbetaling.

Yes we do. Both the dates are free. If you are rich and like to sleep in beds, I have 9 in the main house and some huts. If you would like to ´camp`, there is room on the sofer and the floor in the main house.

The main house, with kichen,dinning, sitting room and 3 flats above will cost kr. 8800 for the week-end

I have one 6 man hut for a week-end @ kr.2000. Three  4 man huts @ kr. 1600.

If you need more information, or would like to book, please contakt me, på norsk.  Mvh. Paul.  Vaktmester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man leier huset og et par 4 mannshytter og man klarer å tromme sammen 15 stk så blir det 800,-

Det er jo ikke så værst for en helg med meg i romantiske omgivelser det mmmakeout

Neida, det der blir helt sikkert bra. Hadde sett for meg godt over tusenlappen, så det der er ikke ille. Skriv meg opp på lista :)

Kan vi (Rune, sjef som han er) ikke spikre en dato i mars og kjøre bindende påmelding?

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...