Gå til innhold

Vårtegn i februar


rbk01

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig ble den skremt av en bever som padlet seg over der ørreten vaket.

hehe... Ja, det er skikkelig selvfølgelig. Skjer hver gang!!  >:(  ;D

Kom på denne snutten. Har ledd mye av dette. Bæver`n er skummelt dyr!!

  (se minst første minuttet og sett på lyd så du hører hva dem sier ;D)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig ble den skremt av en bever som padlet seg over der ørreten vaket.

hehe... Ja, det er skikkelig selvfølgelig. Skjer hver gang!!  >:(  ;D

Kom på denne snutten. Har ledd mye av dette. Bæver`n er skummelt dyr!!

  (se minst første minuttet og sett på lyd så du hører hva dem sier ;D)

Hehe. Bævern er skummel ja. Morsom snutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

jeg opplevde litt fiske på sørlandet sist..... da var det en varmeperiode i slutten av april.... 1-2-3 ca 10 mai var døgnfluene borte igjen...... æsj og fysj

!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isfiske med fluestang da ;D. Regner med at du hadde funnet et åpent innos selv om du tydeligvis er langt sørfra i landet. Muligheten er der tydeligvis om man er på riktig sted til riktig tid.

Jens

Måtte en tur ut med pilkestikka etter abboren her for 2 helger siden.. Matauk til pus..

Men blir det en tur ut etter sjøørreten rundt påsketider som i fjor Jens??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet og brandt litt bråte i hagen i dag. Fantastisk! Løkplantene spirer som bare det og det finnes ikke en snøflekk.

Var skikkelig godt å ta en kaffekopp i solveggen. Det er så deilig!

Kommer det snø i mars nå så vet vi at det forsvinner med det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på at isen skal gå på den nye kulpen de bygger i Askerelva. De har til å med laget en demning med fisketrapp for å hindre gjedde i å komme opp fra bondivann. Har banna meg på at jeg skal bli den første til å fiske i den. Spotta noen ørreter i elva litt ovenfor denne dammen like før vinteren kom, og det er ikke umulig at disse slipper seg ned når våren kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på at isen skal gå på den nye kulpen de bygger i Askerelva. De har til å med laget en demning med fisketrapp for å hindre gjedde i å komme opp fra bondivann. Har banna meg på at jeg skal bli den første til å fiske i den. Spotta noen ørreter i elva litt ovenfor denne dammen like før vinteren kom, og det er ikke umulig at disse slipper seg ned når våren kommer..

Skal bli gøy,husker når vi fiska 2kg ørret der og de var det flere av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isfiske med fluestang da ;D. Regner med at du hadde funnet et åpent innos selv om du tydeligvis er langt sørfra i landet. Muligheten er der tydeligvis om man er på riktig sted til riktig tid.

Jens

Måtte en tur ut med pilkestikka etter abboren her for 2 helger siden.. Matauk til pus..

Men blir det en tur ut etter sjøørreten rundt påsketider som i fjor Jens??

Har tenkt meg en tur ut allerede denne uka jeg, selv om det kanskje ikke frister speiselt i dag. Jo da, vi får finne oss en lørdag eller søndag og ta en "Drammensfjorden rundt" i siste halvdel av april i år også Asle. Få med oss soloppgangen ved Hernestangen og avslutte med solnedgang på Revet, eller noe i den duren?

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...