Gå til innhold

Redsel... hva er du reddst


Gjest staffan@epost.no

Redsel... hva er du reddst  

108 stemmer

  1. 1. Redsel... hva er du reddst

    • Bjørn
      20
    • Ulv
      1
    • Folk
      89
    • Elg
      7


Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gjest Erik Eikre

7 ganger så mange som er mer redd for elg enn ulv...  :o Nei, da er jeg jaggu mer redd for kleggen i Namsskogan. Elg liksom... dere krysser gata en gang iblant, eller?  ;D

Det jeg faktisk er mest redd for i naturen er vann. Da snakker vi krefter og ustabilitet da. Ikke kult når man står på glatt underlag i litt dårlig sikt og/eller hører det dunker i rullende steiner rundt en. Det verste er likevel når man bare må vade litt til for kanskje å nå den store på andre siden i litt flom. Plutselig får man en stokk i sia/ryggen og er på tur... igjen. Det er nok farligere enn noe av det som er nevnt. I alle fall ute i naturen. Tror jeg.

Ved nærmere ettertanke så er jeg altså mest redd for hva jeg selv kan finne på i forsøk på å få akkurat DEN fisken.  :-[

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg gikk meg hodestups på en Bjørn (eller omvendt), har jeg alltid vært livredd for å møte slike igjen!! Basta. Er rett og slett ensgstelig i skogen når det mørkner og jeg er alene.

Det synes jeg er synd. Jeg stortrives i skogen om natten. Pleide aa ta med bikkja og overnatte under gapahuk. Hogde stor stabel med ved og lagde et skikkelig baal. Sommer som vinter. Midt i ulveland. Ville vaert et stort tap for meg om frykt skulle hindre meg fra aa kose meg paa den maaten.

Som jeg sa saa er det hvordan man takler frykten som er avgjoerende. Sjefen min var skeptisk til bjoern inntil nylig. Han var i Alaska to uker i August. Her er ett av bilden, tatt mot slutten av turen. Ser ut som han har overvunnet skepsisen.  ;D

Og dette er Grizzly!!  :o

307859_426094784092307_764095758_n.jpg

Tenker han ikke turte annet enn og utføre C&R der  <<l  ;)

Jeg er selvfølgelig i marka på denne tida også. Men da helst sammen med noen, eller sammen med min hund. Da er alt bra. Men platt aleine trives jeg ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Men ser jeg snurten av en hest, får jeg panikk ;D

Det kan man vel skrive under på  ;D

For på en av våre roadtrips i sommer stoppa jeg bestemt sidenav 2 hester langs veien. Da var det en som fikk panikk gitt. Da kasta Tor Arne seg ut av bilen å løp bortover grusveien :D Tror til og med Usain Bolt hadde sleti med å holde følge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...