Gå til innhold

Bildetråden 2013


Rodswinger

Anbefalte innlegg

Gjest Unknown User

Vet ikke hvorfor men jeg har alltid hatt vanskelig for bilder i HDR, men denne var bare knakendes Frode. Kan ikke la vær å se på bildet. Det skjer noe hele tiden. Utrolig fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvorfor men jeg har alltid hatt vanskelig for bilder i HDR, men denne var bare knakendes Frode. Kan ikke la vær å se på bildet. Det skjer noe hele tiden. Utrolig fint.

Takker Fredrik  <<l Ja det der med HDR er litt en mixed bag... selv liker jeg det - men det er nok mye å gjøre med at jeg er mer en datanerd en fotograf  :rolleyes: Elsker alt det tekniske med foto og etterbehandling; men prøver å "moderere" litt bruken av spakene - mens andre ganger kan jeg ikke dy meg  :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallbilder igjen.

Opti83 holder koken,og André går så langt på ski at'n ikke orker å bære med seg kamera. ;D

Og HDR...bop,bop...Frode. ;D

Da jeg endelig fikk rivd meg opp av soffan,vekk fra PC,fluebinding og vintersport,var det bare solnedgangen igjen på søndag.

8469343528_d399a40e74_c.jpg

Og,som vanlig,i siste liten............

8468247151_1dcb0c7495_c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder Willy... likte spesielt godt det øverste; flott dynamikk og supert eksponert (nesten litt HDR  ;) )

Hvilket objektiv skyter du med om dagene; er det 17-40 f4'en?

Takker så mye Frode. :D (Særlig siden jeg rakket ned på HDR'en din,som sikkert kunne vært fint med èn eksponering og. ;) )

Ja,17-40'en,men her med blender 22 for maks dybde. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...