Gå til innhold

Snart er den gode tiden her igjen, karer


André_Brµn

Anbefalte innlegg

Gjest Unknown User

Jeg så mitt første vak i dag. I hodet. Jeg vet eksakt hvor det kommer til å nytes. Det var så vakkert at jeg ble helt satt ut resten av ettermiddagen på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk nå er det snart mars dere. Da kan alt skje :) man kan få en meter snø på to døgn og man kan få varme og steinfluer.

Mars er et vendepunkt føler jeg. Det er lite snø men isen er nok litt tykkere en jeg liker her. Har vært kaldt i hele februar.

Det spørs om ikke det drøyer lengre i år en normalt. Vi får se. Lenge til er det ikke uansett nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Tenk nå er det snart mars dere. Da kan alt skje :) man kan få en meter snø på to døgn og man kan få varme og steinfluer.

Mars er et vendepunkt føler jeg. Det er lite snø men isen er nok litt tykkere en jeg liker her. Har vært kaldt i hele februar.

Det spørs om ikke det drøyer lengre i år en normalt. Vi får se. Lenge til er det ikke uansett nå :)

Ja da var det mars , og den forbanna meter`n du nevnte ruffen, ja den kom som om noen hadde onde hensikter !! 30 cm stål Is og masse snø..Takker gud for at vi har internet mens vi venter på slike stunder Andre viser her !
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...