Gå til innhold

Bildetråden 2014.


Magne Fjellstad

Anbefalte innlegg

Gjest Terje Refsahl

Flott montasje Terje, bringer frem mange gode minner!   <<l Og nå går det rette veien, jeg gleder meg stort, og det er ikke altfor lenge igjen heller!

Takker så mye, Vidar :D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

13651030875_69284c3e7e_o.jpg

 

JB etterlyser stadig bilder som ikke er tatt med 100.000-kroners-utstyret, så her er mitt iPhone-bidrag  <<l Ikke engang jeg som har tatt det, men dattera mi på 10 år, så det må være godkjent   <<l

 

Mini-krokodilla, Amalie og far på high altitude  :)

Ja, minidog - du må springe alle kilometrene nedover i snøen, og nei, det er ikke noe smådyr du kan kille her, og ja, far passer 100% på dere. Som vanlig. Alltid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Demir. Jeg synes innholdet i profilbildet ditt virker så ensom. Derfor legger jeg ved to bilder fra bostedslandet til denne. Den som sitter forskremt i veikanten knipset jeg i fart etter en tur opp til O`REILY`S litt vest for Brisbane. Den som klamrer seg fast oppe i treet er tatt like nord for LAKE MOOGERAH enda lenger vest. 

 

Magne Fjellstad.

 

 

post-1668-0-89215900-1398160212_thumb.jpg

post-1668-0-14151400-1398160420_thumb.jpg

post-1668-0-64254600-1398161395_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den var smooth Andre :)

sikler på Simms sin svindyre klipper til og montere på G4pro vedern:p men får meg ikke til og kjøpe:D  Abel sin er vel om mulig enda dyrere? men så igjen mye bedre ut, så det må da være verdt litt kroner:)

 

 

Edit #1

simms-30$ kontra abel-50$ 

 

de har Simms sin for bestilling på skittfiske, men Abel sin må vel ut av landet eller hvor kjøpte du din?

 

Edit #2

så nå att de hadde Abel sin nipper på Nfisk.no til 499.- da får jeg ønske meg en slik til bursdagen som ankommer 21 mai :P en slik i rød hadde sitti godt på vaderen :) 

min zpey nipper er begynt og bli dårlig i skjæret så må jo ha noe som er bedre, og abel sin løsning med øyeåpneren var jo genial kontra Simms sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...