Gå til innhold

Fluebindekveld på toten 4.april !


-Lars-

Anbefalte innlegg

Fredag 4 april holder vi fluebindekveld på klubbhytta til vtjff (leirduebanen).

Alle fluefiskere/fluebindere er velkomne, også de som klipper, napper eller brenner cdc  ;D

Ta med fluebindesaker, børst (for de som måtte ønske det), og sovepose (for de som evt vil overnatte).

Pink Floyd, Ac/Dc, og mange andre store artister spiller, om enn bare på stereoanlegget  ;)

Tør nesten garantere en hyggelig kveld for alle fluehuer  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har møteplikt, Vidar  :D

Siden i fjor har jeg kjøpt meg trådholder, så nå trenger jeg bare låne alt det andre som behøves  <<l

Har ikke lagt merke til noen ferist her på toten, så den må du ha fra et annet sted . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke fe-rist på mjøsbrua da??

Og har jeg forstått det riktig at det er frivillig med børst? I  så fall tar jeg med meg litt...

Ta for all del med, slik at vi kan få litt temperatur i klippe/ikke klippe cdc, negler, hår osv diskusjonen  ;D

Vi totninger er kjent for å være rause med det meste, men vi gir ikke bort alkohol . . . Det håper jeg respekteres, og bør ikke komme som noen overraskelse på noen heller  cccheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor akkurat  4 april?

Godt spørsmål, ruff !

Det er kanskje ikke så godt kjent blant befolkningen ellers, men 4 april er totens nasjonaldag, da det var på denne datoen det første vaket ble observert i hunnselva i sin tid.

Kanskje ikke all verden å opprette nasjonaldag etter vil noen sikkert hevde, men jo, det er faktisk grunn mer enn god nok.

På denne datoen vil de kjøre 10% rabatt på mange varer i det nye kjøpesenteret her på raufoss også, så i år skal det virkelig slås på stortromma  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datoen er huka av i kalendern, så får vi se om kabalen går opp når det nærmer seg. Hadde vært stas å tatt seg en tur <<l

Hmm dette var fristende.

Da ville vore framifrå om dykk fekk teke turen, Gisle & Ruff  :)

Kan til og med hende vi ville gi slipp på prinsippet om å ikke dele børst, da  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at flere ønsker å ta turen  <<l

Det har vært særdeles trivelige kvelder tidligere, og det er masse inspirasjon å hente fra dyktige fluebindere her.

Presiserer at selv om det er tillat for de som måtte ønske å ta seg en øl eller en pinne her, så er ikke dette noe fyllefest  ;)

Det er først og fremst en kveld for fluebinding, sosialt samvære med likesinnede, deling av erfaringer, og selvfølgelig juging over en lav sko hva fiskehistorier angår  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor akkurat  4 april?

Godt spørsmål, ruff !

Det er kanskje ikke så godt kjent blant befolkningen ellers, men 4 april er totens nasjonaldag, da det var på denne datoen det første vaket ble observert i hunnselva i sin tid.

Kanskje ikke all verden å opprette nasjonaldag etter vil noen sikkert hevde, men jo, det er faktisk grunn mer enn god nok.

På denne datoen vil de kjøre 10% rabatt på mange varer i det nye kjøpesenteret her på raufoss også, så i år skal det virkelig slås på stortromma  <<l

;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For alle oss andre som ikke tør å komme hadde det jo vært kjekt med litt video dokumentasjon  <<l Hvem er den fullest og hvem har den største blåveisen for eksempel  ;)

Ha-ha . . . Tror du ville blitt skuffet, ihvertfall ut ifra tidligere samlinger  ;)

Vi har nemlig delt inn lokalet i flere bur, hvor tørrfluepurister, streamer-dengere, harr-fiskere og tilhengere av forskjellig behandling av cdc holdes fysisk adskilt, fra ankomst til avreise  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<<l <<l <<l <<l

For alle oss andre som ikke tør å komme hadde det jo vært kjekt med litt video dokumentasjon  <<l Hvem er den fullest og hvem har den største blåveisen for eksempel  ;)

Ha-ha . . . Tror du ville blitt skuffet, ihvertfall ut ifra tidligere samlinger  ;)

Vi har nemlig delt inn lokalet i flere bur, hvor tørrfluepurister, streamer-dengere, harr-fiskere og tilhengere av forskjellig behandling av cdc holdes fysisk adskilt, fra ankomst til avreise  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...