Gå til innhold

Julegaveønsker


Truls

Anbefalte innlegg

Man kan ønske seg vanvittig mye, med de lystene en har. Men jeg har innsett, at exotisk fisketur, eller 3 uker til New Seeland, ikke havner under treet i år heller.....

 

Så for ikke å ta ting helt ut av perspektiv, så har jeg følgende liste til den rødkledde kameraten fra nord:

 

* Spole til Vanquish`n.

* Ny snelle til #3`er stanga.

* Ny line til sjøørreten.

* Ny gordonsettervalp.

* Ferdigmåka snø i hele vinter

* Tidlig vår............

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne spørsmål kan jeg egentlig ikke fordra, men ok, here we go:

 

Fluefiskeutstyr og bindeutstyr har jeg det jeg ønsker av, men 1 uke med en himla god fluefisker som kunne fulgt meg langs elva for å korrigere meg på feil jeg ikke ser selv hadde vært drømmen :)

 

Så for all del, er det noen som føler "kallet" er det bare å rope ut og innvilge mitt julegaveønske ;)

  • Lik 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne spørsmål kan jeg egentlig ikke fordra, men ok, here we go:

 

Fluefiskeutstyr og bindeutstyr har jeg det jeg ønsker av, men 1 uke med en himla god fluefisker som kunne fulgt meg langs elva for å korrigere meg på feil jeg ikke ser selv hadde vært drømmen :)

 

Så for all del, er det noen som føler "kallet" er det bare å rope ut og innvilge mitt julegaveønske ;)

 

 

du som bor på elverum kan vel bare ta deg en tur til Rena der burde det være flust av folk som kan lære deg en ting eller to :P  rena fluefiskecamp skal ha en hyggelig atmosfære, jeg skal opp dit til sommeren, men er såpass ubrukelig til og fiske selv att jeg kommer nok til og stå i elva og skremme fisken som vanlig :D

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg får Orvis-blanksen jeg bestilte (og betalte) i mai, mye bedre nattesyn, bedre tid.

Men før det, håper jeg at det er en elektriker i en av lukene i adventskalenderen.

He-he . . . Er redd du kan avskrive den Orvis-blanksen Brumund, på lik linje med meg ;-)

Bedre nattsyn, ja . . . Det ønsker jeg meg noen hekto av, også :-)

Endret av -Lars-
  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen Hends 454 BL str 14. Var tomt på GERO da jeg bestilte sist. Ellers har jeg alt jeg trenger av ting&tang. Ganske deilig, egentlig, å være materielt fornøyd!

Men jeg ønsker meg sjøørreten tilbake på Vestlandet. Drømmer om Ytre- Oslofjord-tilstander i Hardangerfjorden når det gjelder sjøørretfiske. Er sååååå misunnelig på østlendingene.

Endret av GeirD
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede unnet meg to julegaver jeg ønsket meg. En backwinder og en hardy cls snelle.

I tillegg har jeg kjøpt to stangdeler til godstanga mi som har knekt... Blir et stort julegaveønske å få brukt den igjen!

En ting jeg ønsker meg er en Beulah platinum klinge å bygge på, og masse korkblokker (Burl) og striper så jeg kan få prøvet å lage noen spesielle håndtak. Det medfører nok bare flere ønsker om diverse klinger osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...