Gå til innhold

Hvor Rask Er Stanga Di?


Tom Syversen

Anbefalte innlegg

Har ikke så raske stenger lenger, liker å ta det litt roligere, men jeg hadde i mange år en "femmerstang" med ERN på 6,0 (også sett målinger på 5,8 , AA på 70 (range 68-70), MOI på 67,6 (range +/-1 Moi-poeng). Klarer man fortsatt ikke å gjette hvilken stang dette er, så kan jeg i tillegg opplyse om at den veide 100 gram blank. Stangen jeg har nå har jeg ikke gjort målinger på, men det skal jeg definitivt gjøre når vi går inn i en ny måle fluefiskestengersesong sånn mot slutten av april.

Endret av JB.
  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så raske stenger lenger, liker å ta det litt roligere, men jeg hadde i mange år en "femmerstang" med ERN på 6,0 (også sett målinger på 5,8 , AA på 70 (range 68-70), MOI på 67,6 (range +/-1 Moi-poeng). Klarer man fortsatt ikke å gjette hvilken stang dette er, så kan jeg i tillegg opplyse om at den veide 100 gram blank. Stangen jeg har nå har jeg ikke gjort målinger på, men det skal jeg definitivt gjøre når vi går inn i en ny måle fluefiskestengersesong sånn mot slutten av april.

Glimrende. <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er målte verdier.Dette er ikke noe matematisk grunnlag.Hva mener du med det egentlig?

Stanga blir bøyd ned for så og oscillere fritt frem og tilbake og bli målt uten belastning mellom to punkter.

Ja,det betyr at stanga til Nielsen beveger seg om det samme punktet 4,63 ganger pr. sekund.

Hvor langt er stanga spent opp her da??

Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...