Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hepp

Har ikke mulighet til å arrangere fluebindekvelder i Oslo på kontoret lenger, men lurer på om noen har lyst på å bli med å binde fluer et par ganger til vinter hjemme hos meg. Bor i Son. Tenkte å sjekke interessen til folk, før jeg spør sjefen hjemme om det er greit :)

Eller kanskje det er andre i Oslo som har muligheten til å arrangere noen uformelle bindekvelder i vinter? Trenger noe slikt for å få tuppet meg til litt produksjon etter jul.

Eirik

• Lik 4
  • 1 måned senere...
Skrevet
On 12/12/2017 at 4:58 PM, Eirik Rusten said:

Eller kanskje det er andre i Oslo som har muligheten til å arrangere noen uformelle bindekvelder i vinter? Trenger noe slikt for å få tuppet meg til litt produksjon etter jul.

Etter en sjekk på jobben - jeg kan bruke våre lokaler til slikt, med forbehold om at vi stikker før alarmen går klokka 22:00. Vi har kontorer i Grensen, fem minutters gange fra Oslo S - burde være sentralt nok for de fleste... :) Plass er garantert ikke et problem.

Hvordan er stemningen for det?

Skrevet

Ja men da kjør me!

Bindekveld på Grensen altså, helt uten allsang.

Grensen 5-7, Tirsdag 30. Januar

Kan begynne å ramle inn tidligst 17:30

Må begynne å pakke sammen senest 21:30, fordi alarmen går 22:00 (og det koster pæng. Regninga sendes eventuelt til kasserer... :9_innocent:)

Skal se om jeg greier printe ut noe gjenkjennelig og henge på ringeklokka, og skrive en litt mer synlig invite. Om noen vil gjøre et tema ut av det, flott :)

Cheers,

-r-

• Lik 1
  • Opprett ny...