RolvS Posted March 14, 2023 Report Posted March 14, 2023 Bygger en cm. Fargen går i oppløsning om du forsøker lakke. Greier ikke tro på at det tåler vann. 1
Bounce Posted March 14, 2023 Report Posted March 14, 2023 (edited) Enkelt å teste vanntoleransen, eller? Edited March 14, 2023 by Bounce
Eirik Rusten Posted March 15, 2023 Report Posted March 15, 2023 Har det ikke selv, men mener bestemt jeg har sett folk som har brukt det, uten at jeg husker hvor eller hvem egentlig. Er vel bare å bruke the real thing om det er dårlig 1
Jarle TL Posted March 15, 2023 Report Posted March 15, 2023 Takk for at du deler Rolv. Da slipper vi andre å gjøre samme feilgrep. Jeg har bare brukt naturlig produkt og ikke prøvd de syntetiske. 1
Rune Stokkebekk Posted March 15, 2023 Report Posted March 15, 2023 De der kommer i ymse varianter, den der har jeg ikke testet. Har en transparent med mørk kant som blir fin og funker... også samme i flere farger.. Men... synes egentlig sånt er litt jalla 🤣🍿 Naturlig quill, BQ og flexi til buzzere og annet funker for meg. Jeg har en bunch fra en kar jeg kjenner... kan ta med på Åstjern så kan du få se. Blir egentlig fint på litt større fluer.
RolvS Posted March 16, 2023 Author Report Posted March 16, 2023 15 hours ago, Rune Stokkebekk said: transparent med mørk kant som blir fin og funker Det var det jeg trodde j kjøpte, og de er jeg enig i at funker. Denne derimot ble ført på posten for «sunk cost.»
Recommended Posts