Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Føler jeg gjentar meg selv her nå altså, men hallo, denne hører jeg fortsatt på minst en gang i uka.

Robban har forståelse for det  ;D

Se for deg at en døgnflueart nettopp har begynt å poppe opp på overflaten. Et par minutter senere, som bestilt i drømmene, begynner de første store å head and taile. En. To. Helt alene. Ingen småfisk. Bare ei glatt overflate på elva. Og to ørret opp mot to kilo. Ingen andre. Og all verdens tid. For deg. Da begynner du å nynne til bridgen i Black Star  8);D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg gjentar meg selv her nå altså, men hallo, denne hører jeg fortsatt på minst en gang i uka.

Robban har forståelse for det  ;D

Se for deg at en døgnflueart nettopp har begynt å poppe opp på overflaten. Et par minutter senere, som bestilt i drømmene, begynner de første store å head and taile. En. To. Helt alene. Ingen småfisk. Bare ei glatt overflate på elva. Og to ørret opp mot to kilo. Ingen andre. Og all verdens tid. For deg. Da begynner du å nynne til bridgen i Black Star  8);D

Hjemme fra grøtfest og full forståelse for det du skrev ;D Helt topp. Likte diktet ditt åsså, men leser jo ikke så mye dikt, men dette det retter vi på med å si at jeg har lest faktisk dette, og det var fint.

on to basic: yngwie ruler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...