Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Hehe litt dårlig gjort av deg å bringe så fantastiske sommerminner tilbake på denne tiden, men du er tilgitt fordi du er du ;D ;D ;D

Fett Ruffen, det var en fin helg.

Synd det er en stund til jeg får treffe Trond igjen, men håper du hilser til han å sier at jeg prøvde mitt beste på gresshopperfangsten , det er en kunst det greiene der skjønner du ;D ;D ;D

Fy for en fin fyr, hils han :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lars.

Jeg vet faktisk ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom denne vinteren uten å ha truffet deg.

Dettte blir flaut og vanskelig, jeg har store problemer med å takle hverdagen uten å ha hatt samtaler med deg, du er et fyrtårn, eller på god engelsk et beacon. ;D Bare synet av deg forbedrer kastelengdene mine med 27,6 prosent.

Du skjønner at jeg er i villrede. Bare det å å takle disse hissige høstørretene er noe ikke Rune kan lære meg, der er du den sanne mesteren.

Kanskje det blir det en totentreff til og da kan du oppleve Robban på toten, det hadde vært gøy.

Uansett, håper jeg treffer deg snarest >:( >:(>:( >:(

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robban : Vi må da kunne få til en sammenkomst med store mengder drikkevarer i løpet av vinteren, hvor vi kan snakke om hvorfor det som oftest blir vakringer, og ikke vaktrekanter eller vakfirekanter når fisk har vaket, hvorfor det er så vanskelig å treffe på spinnerfall av vingemaur, hvorfor det blir kaldt om vinteren osv  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...