Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Skulle gjerne ha skryti av litt pulings, men selv Robban blir rammet av mensen ;D ;D.

Hmm... har alltid trodd trodd at dere kara er såpass hardcore at når kjeppen vippes frem gjør mensen retrett og ender som harmløst neseblod!? Så feil kan man ta. ;D

;D ;D ;D Det er det drøyeste jeg har hørt i denne tråden, og det sier ikke lite  ;D

Så får vi bare krysse fingrene for at Robban løper av seg mensen allerede i kveld, slik at vi fortsatt kan glede oss over hans bidrag både her og i andre tråder . . . Hvis ikke skal jeg faen meg pådra meg mensen selv !

Husk ; Alle dere er mine fiender inntil det motsatte er bevist . . . Og den bevisbyrden ligger på dere !

Nei nei Lars du må ikke tenke sånn ;D. Det er bare mine manglene penne/tastatur ferdigheter eller rett og slett litt dårlig måte å formidle min humor på ;D Jeg ler mye her inne og aller mest av meg selv ,så her er det ingen som logger seg av før det er for godt ;D ;D ;D eller noen fjerner meg fysisk ;D.

Akkurat nå sitter jeg hører på litt musikk og lager meg en stangholder som er ren rip off, men den blir billig, og sikkert kuul . Skal lage en egen tråd bare til deg i morra, og legge ut bilder av den :-*<<l

Ps. kongekommentar waffer'n ;D<<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte børste støvet av noen gamle helter.

Og takk til Robban som fortsatt er med oss <<l

Ha ha ha ;D hadde den rompa på avataren din sitti i belly'n du skal selge så hadde ingen bydd over meg ;D ;D ;D Gamle helter er kuult ;D<<l <<l

Skulle vel være mulig å trykke den rompa i front på belly'en. Det hadde vært blikkfang det ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...