Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Husker når denna kom jeg, fyttihælvete hvor drita vi var på den tia.. ;D

Hehe denne har jeg pult mye til Kim ;D Og jeg må nok bekrefte at jeg har vært like nye drita som deg til den.

Kjempelåt <<l <<l

Blir pulings ikveld på den, takker ;D ;D ;D<<l

Spente på Siw et par rulleskøyter og neglisje,tenkte jeg skulle ta litt home vid og legge ut senere i kveld... ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at jeg skrev dødsannonsen min i innlegget før dette, så skal dere vite at jeg elsker dere alle og at jeg nok engang skal plage dere med den låta jeg har plaget dere mest med ;D.

Siden så få av dere er enige i dette musikkvalget så blir jeg kjipern sur, for dette har jeg hørt på i 20 år. Jeg mener dette er fortiden , nåtiden og fremtiden ;D ;D ;D ;D ;D

Av alle stenger jeg har testet i år så kom Orvis Helios 2 ut som number 1. Hardy zenith er stanga jeg putter opp mot den (gammel stang ;D), men det er min mening i det prissjiktet. Det var dagens reklame.

Lars Ninive Jeg elsker deg, det kan ingen rokke ved selv om de er helt hetero ;D ;D ;D ;D ;D

Jeg kommer til å savne deg mest :-*

Skulle gjerne ha skryti av litt pulings, men selv Robban blir rammet av mensen ;D ;D.

Tar gjerne en pilketur Lars <<l(robban@hebb,no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne ha skryti av litt pulings, men selv Robban blir rammet av mensen ;D ;D.

Hmm... har alltid trodd trodd at dere kara er såpass hardcore at når kjeppen vippes frem gjør mensen retrett og ender som harmløst neseblod!? Så feil kan man ta. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne ha skryti av litt pulings, men selv Robban blir rammet av mensen ;D ;D.

Hmm... har alltid trodd trodd at dere kara er såpass hardcore at når kjeppen vippes frem gjør mensen retrett og ender som harmløst neseblod!? Så feil kan man ta. ;D

;D ;D ;D Det er det drøyeste jeg har hørt i denne tråden, og det sier ikke lite  ;D

Så får vi bare krysse fingrene for at Robban løper av seg mensen allerede i kveld, slik at vi fortsatt kan glede oss over hans bidrag både her og i andre tråder . . . Hvis ikke skal jeg faen meg pådra meg mensen selv !

Husk ; Alle dere er mine fiender inntil det motsatte er bevist . . . Og den bevisbyrden ligger på dere !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld har jeg vært på opera-galla med Kristiansand symfoniorkester. Tro det eller ei ;D

Ah, det tar jeg som et tegn på at du allerede har begynt å bearbeide kjerringa mtp ny høst-tur neste år, Frode  <<l

Det var faktisk bra. Selv om gjennomsnittsalderen på publikum var 77 år. En tredje-del måtte lyve på alderen for å holde seg i live hele kvelden.

Men det var en mektig opplevelse faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...