Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Livet er over. Jeg får lov til alt, som feks alltid lage mat (bestandig), men............ ta et glass vin til, det er tabu :o :o.

Bare å pakke sammen alt, å ta opp kampen om 1 plassen i Ludo jeg tapte i finalen i 1998.

For vel bare feste videre resten av kvelden med denne og et glass Pepsi, yiiiihaaa <<l:

http://www.youtube.com/watch?v=GxztDpiWXo4&feature

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipset av Sigve! Kult, om enn litt mer synth enn hva som dominerer her.

http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=NO#/watch?v=nDn4GOIUqlc

Legg fra deg mobilen så vi får noen lenker som funker på pc her a mann.. ;)

Here u go:

Kult  <<l

Apropo Sigve. Kjenner du at`n?? Første gang jeg hørte denne tenkte jeg: "har`n drøkki noe dårlig hembrent nå att", men nå har jeg hørt den en del ganger opp gjennom og syntes den faktisk begynner å bli bra. Er det "likes" de bruker å klemme på? (jeg er ikke på facebook)

<<l
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropo Sigve. Kjenner du at`n?? Første gang jeg hørte denne tenkte jeg: "har`n drøkki noe dårlig hembrent nå att", men nå har jeg hørt den en del ganger opp gjennom og syntes den faktisk begynner å bli bra. Er det "likes" de bruker å klemme på? (jeg er ikke på facebook)

 <<l

Ble imponert med en gang jeg!  Og kul video. Syge kar.  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Hvordan får dere til disse "sebildeavyoutubefremvisningsgreiene"? Jeg får bare frem linken..

Fjern "watch?" og erstatt = med /

Ser da sånn ut .com/v/RVMvART...... Skjønner? Sette i mellom flash modusen du finner opp i hjørnet ved siden av "sett inn bilde".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Hvordan får dere til disse "sebildeavyoutubefremvisningsgreiene"? Jeg får bare frem linken..

Fjern "watch?" og erstatt = med /

Ser da sånn ut .com/v/RVMvART...... Skjønner? Sette i mellom flash modusen du finner opp i hjørnet ved siden av "sett inn bilde".

Det tok sin tid med prøving og feiling. Men fant det ut til slutt. Takk skal du ha Waffer`n <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8)

;D ;D ;D

Nå blir det mye internt men jeg møtte le av Jørn når han dro frem denne hver gang han skulle legge seg.

Problemet var bare at han sovnet veldig fort mens jeg ble liggende å høre på dette...

;D

Jepp, veldig internt. Men, men, i og med at sangen gikk i rundans på iphone, så våknet jeg til et helvets Dum dum-spetakkal i ørene mens Frode snorket som en gris. Så måtte jeg skubbe litt i ham, få i oss litt mat og kaffe, så var det ny tur ut i elvene for å fange spreke regnbuer. Så var det ny kveld med øl, whisky og lokal likør. Og slik gikk nu dagan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...