Gå til innhold

Sjøørretfiske i sjøen


Toggi

Anbefalte innlegg

Du er en jævel på israpporter Staffan ;)

Ute i frier, testet et lass av grunner på Heistad siden. Fisket kun to timer idag, fant en rå kant og det smalt så til de grader på

en Demir deceiver. Men fikk aldri satt tilslag. Dette luktet storfisk for å si det slik, sto og skalv et par min etter.

Ellers var det dødt og forferdelig vind. Det hagler inn rapporter her fra Per Suveren om både fisk og masse lugg.

Så nå er det liv i frierfjorden-akkurat i det jeg ankom jobb :rolleyes:

Dette er LOVENDE :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

jeg har absolutt fått mest på fridrift og nappinikator, vil tro at kortlinefiskeene ville hadd det rått på slike steder som vist på bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har absolutt fått mest på fridrift og nappinikator, vil tro at kortlinefiskeene ville hadd det rått på slike steder som vist på bilde

interessant, tror jeg skal teste det neste gang jeg fisker i strømmer. noen spasielle fluer du bruker da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv ute en tur på Sørlandet. Ble kun to napp rett før det ble mørkt på "pattegrisen", og en følger på "rosa reke".

Selv om det ikke ble fisk på land, så var det godt å komme ut litt, og finne plasser uten is.

Vanskelige forhold med lite vann og veldig klart vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv ute en tur på Sørlandet. Ble kun to napp rett før det ble mørkt på "pattegrisen", og en følger på "rosa reke".

Selv om det ikke ble fisk på land, så var det godt å komme ut litt, og finne plasser uten is.

Vanskelige forhold med lite vann og veldig klart vann.

Spørs om ikke jeg traff deg :) Var litt liv ute på odden ;) Ikke noe veldig men litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv ute en tur på Sørlandet. Ble kun to napp rett før det ble mørkt på "pattegrisen", og en følger på "rosa reke".

Selv om det ikke ble fisk på land, så var det godt å komme ut litt, og finne plasser uten is.

Vanskelige forhold med lite vann og veldig klart vann.

Spørs om ikke jeg traff deg :) Var litt liv ute på odden ;) Ikke noe veldig men litt :)

Ja var nok deg jeg traff Ruffen. Gøy du fikk kjent litt liv du og :-) Fikk du landet noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv ute en tur på Sørlandet. Ble kun to napp rett før det ble mørkt på "pattegrisen", og en følger på "rosa reke".

Selv om det ikke ble fisk på land, så var det godt å komme ut litt, og finne plasser uten is.

Vanskelige forhold med lite vann og veldig klart vann.

Spørs om ikke jeg traff deg :) Var litt liv ute på odden ;) Ikke noe veldig men litt :)

Ja var nok deg jeg traff Ruffen. Gøy du fikk kjent litt liv du og :-) Fikk du landet noen?

Jeg fikk en liten tass men hadde flere på. Mistet en litt pen, trenger ikke å ha vært sø. Hadde ganske mange lugg så det er noe på gang nå :)

Du får ned å ta de ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kameraten min tok akkurat en på Bornholm på 6,1 kilo :o :o

Legger ut bilde senere av en PERFEKT fisk :) :)

Tror det er en kommafeil der Toggi. 0,61 kg er det vel?  ;D ;D

Gleder meg til å se bilde av monsteret! Neste år er det jeg som skal til Bornholm, men 6,1 er drøyt stort på flua!!  :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...