Gå til innhold

Sjøørretfiske i sjøen


Toggi

Anbefalte innlegg

Heisann !

Nyinnflytter i Skien . Lurte litt på å prøve Frierfjorden i morgen . Er det mulig for en litt lite lokalkjent og få et par ledetråder på hvor en kunne dratt ?? Behøver ikke nødvendigvis å være gromplassen ... men dog !?  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute en liten tur i ettermiddag, ble en fin fisk rett under kiloen, og hadde i tilleg en fin fisk på 1,5-2 etter flua.

deilig at det endelig begynner og bli isfritt rundt omkring.

Tipper det var deg jeg møtte, du hadde hunden din som selskap?

For min del ble det kun napp i flua. Ingen på land. Sykt irriterende >:(

Prøver en liten tur nå og ser om ikke det løsner idag.

stemmer nok det Pablo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten tur på dagtid nettopp kommet hjem, fikk en kilos sjøørret med engang og etterhvert en 800 grams. Hadde etter og mista. Nå er det faktisk ganske bra fiske.

Perfekt vær.

Kilosen tok reke og den andre fikk jeg på sunray shadow. Den er meget god når himmelen er lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har mulighet i morgen i østfold, så er vi ett par tre gutter som skal ut da!

Kommer meg ikke fra jobben i morra men hvis du skal ut i helgen kommer jeg gjerne en på den siden av fjorden. Samma om det er lørdag eller søndag.

Marius

Vi får se litt, blir kanskje noen natt turer til helgen..

Dag i morgen!

Men en lang vår da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen... Mitt første innlegg her:) Er lysten på en tur imorgen,hvis det er noen som skal fiske i området hvaler-Fredrikstad-Moss...

Har hatt et par turer på hvaler iår,men er litt for tidlig der ennå.. må nok ha en 3-4 grader til..ihvertfall ytre hvaler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Tenkt meg ned til Vestfold på Lørdag, ikke veldig kjent der nede men tenkte mellom Horten og Sandefjord et sted. Noen som har noen bra tips som kan deles?

Har plass i bilen hvis noen vil bli med. Bor i Sandvika.

Send PM

Knut S og meg skal ut på lørdag. Drar ca. kl 10 fra Sandefjord og ut i skjærgården. Har du lyst til å bli med så rop ut ;)

Knut S kjører ned fra Røa/Bærum med retur når dagen er over, så passer det og du har lyst til å bli med så kan du sende meg en PM. Tar ca.  1t20min å kjøre ned. (Jeg drar allerede i morgen med retur søndag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...