Gå til innhold

Sjøørret fiske i trøndelag


Bjørn-Tore Holvik

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
  • Svar 316
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Må legge inn en liten rapport for de siste to dagene. i går fikk jeg en liten pinne på maks 200gram og ett napp.

I dag blei det to på 600gram den ene lang og tynn den andre i fin kondisjon + ett napp. Så mye fisk oppe i overflaten når jeg kom men så kom nisa å da blei det lite action.. ny tur i morgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge inn en liten rapport for de siste to dagene. i går fikk jeg en liten pinne på maks 200gram og ett napp.

I dag blei det to på 600gram den ene lang og tynn den andre i fin kondisjon + ett napp. Så mye fisk oppe i overflaten når jeg kom men så kom nisa å da blei det lite action.. ny tur i morgen :D

 

bedre enn der jeg var, super forhold og heeeeeelt dødt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute ja, ganske mange turer å faktisk- men ikke den helt store resultatet å vise til, kun en liten pinne så langt. Men det hadde vist vært veldig aktivitet nå i går. Snakket med en som hadde vært å grillet ved sjøen (uten fluestang) å da hadde det vært vakfest! Så det blir nok om temperaturen stiger ør littegranne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. ja det håper jeg også på :) Har observert børstemark ja - så de er rett rundt hjørnet. Har også sett masse sild inne i fjorden, som går langt inn på land om kveldene. Nisene er også på hugget virker det som, de jager som bare det veldig nært land..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. ja det håper jeg også på :) Har observert børstemark ja - så de er rett rundt hjørnet. Har også sett masse sild inne i fjorden, som går langt inn på land om kveldene. Nisene er også på hugget virker det som, de jager som bare det veldig nært land..

 

Lover godt :D

Ser mye av det samme selv i mine trakter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute en tur med gjengen og fisket i dag. Det var knallforhold, og det resulterte til endel aktivitet. Ploging og vak. Det ble en hver på meg og amoe. Hadde noen lugg i flua, og mistet en fining. Ingen aktivitet på børstemarken, men det kommer seg så snart vannet blir litt varmere... Da blir det alvor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble 4 stk på meg idag ;D Var som LPX`e sier en knalldag med godvær. Det dårlige være i går gjorde vel sitt til at det var litt tregt ifra morgenen men det tok seg opp mot slutten av dagen.. Den ene av fiskene var propp full av børstemark! Så ting er på gang! Ellers tøyt det ut sild av resten... Prøvde endel nye plasser idag også- spennende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...