Gå til innhold

HVA FÅR DEG TIL Å LE............


Gjest Terje Refsahl

Anbefalte innlegg

Jeg lo så jeg trodde jeg skulle dø av dette. Off pist orientering ;D

Dette er en høydare, ja  ;D

Spesiellt off piste bowling har jeg trua på kan bli det neste store  ;D

Denne er også fin, særlig når Oslolosen slår seg ned blant de lokale på Sagene  3:30.

;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lo så jeg trodde jeg skulle dø av dette. Off pist orientering ;D

Dette er en høydare, ja  ;D

Spesiellt off piste bowling har jeg trua på kan bli det neste store  ;D

Denne er også fin, særlig når Oslolosen slår seg ned blant de lokale på Sagene  3:30.

;D

Priceless  ;D Er ingen spøk når folk flest ikke har råd til å dø  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lo så jeg trodde jeg skulle dø av dette. Off pist orientering ;D

Dette er en høydare, ja  ;D

Spesiellt off piste bowling har jeg trua på kan bli det neste store  ;D

Denne er også fin, særlig når Oslolosen slår seg ned blant de lokale på Sagene  3:30.

;D

;D ;D "Polioskritt"i starten der skal jeg huske på. Det er slike skritt jeg tarvlangs elva når det har blitt litt mye å drikke  ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke åpnet denne jeg ???

Postet fra iPad. Gå inn på youtube og søk på "Harald promoting Oslo". Det er så enkelt Ruffen, er du full eller?  ;D

Og søk gjerne på "sørlandsdialekt" m/ Harald Eia med det samme du driver også, Frode  ;D

Noen av dere som har sett på VG serien "Törnkvist Show" ? Temmelig skøyeraktig . . . Ikke minst episoden der Bård Tufte Johansen er gjest  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk brev i posten om å ringe et nr. Noe jobb greier. De hadde prøvd å ringe mange ganger men bare fått beskjed om jeg var på fisketur og ikke kom hjem før om en tre-fire år. De har ringt på guttungen sin tlf da den står i mitt navn ;D

Han har trodd det var selgere ;D

Når jeg ringte fikk jeg klar beskjed om at jeg hadde en ganske frekk sønn :rolleyes: Må være etter mora!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...