Gå til innhold

HVA FÅR DEG TIL Å LE............


Gjest Terje Refsahl

Anbefalte innlegg

To kompiser - en nymfefisker og en tørrfluefisker skulle på fisketur.

De bestemte seg for å fiske hver sin retning i den kommende helga. Nymfefiskeren skulle gå oppstrøms hytta, og tørrfluefiskeren nedover.

Da de møttes igjen på kvelden, sa nymfefiskeren fornøyd at han hadde avfisket 1 km av elva med nymfe.

- Jøss, sa tørrfluefiskeren, det var sannelig effektivt.

Neste dag møttes de igjen på kvelden, men da så nymfefiskeren litt sliten ut.

- I dag fikk jeg bare fisket av 100 meter av elva fra der jeg avsluttet i går, sa han tungpustet.

Tørrfluefiskeren tenkte at

- Jaja, min nymfefiskende venn tok nok for hardt i første dagen, så han trenger å komme seg igjen.

Men da de møttes kveld nummer 3, sa nymfefiskeren - enda mer sliten:

- Nei, huff i dag fikk jeg bare nymfefisket 10 meter av elva videre oppover.

- Hvordan kan det ha seg at du nymfer kortere og kortere for hver dag? spurte tørrfluefiskeren. 

- Det blir jo etterhvert som dagene går så jævlig langt å gå tilbake til nymfeboksen hver gang jeg må skifte flue.

;D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg tenkte, nei jeg begynner å bli litt lei dataspill, og tiden prioriterer andre ting. Holder med interigert skjermkort nå som jeg har blitt voksen :-\ (2011):P. Jada, jeg var jo engang der. Men , neida..............

Hjelp......... claus,raymond?

3 sekunder borte i tech verden og vips jeg er faktisk så gammel som fødselattesten sier.

Nydelig, men samtidig må jeg le ;D ;D ;D ;D

Ikke akkurat morsom , men morsom alikavel ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som har hund kaller ham King, Rex eller lignende. Jeg kalte min for Sex, bare for moro skyld.

Nå er jeg imidlertid ganske flau over å ha Sex. Sist jeg hadde Sex på kontoret, fikk jeg kjeft av sjefen for å ha spurt frøken Hansen om hva hun syntes om Sex. Da jeg forsøkte å forklare sjefen at jeg hadde hatt Sex siden jeg var elleve, svarte han at jeg var litt av en type.

Da jeg giftet meg og dro... på bryllupsreise, tok jeg selvfølgelig hunden med. Jeg sa til resepsjonisten på hotellet at jeg ønsket et rom for kona og meg, og et spesielt rom for Sex. Resepsjonisten svarte at alle rommene på hotellet var for sex. - Du misforstår, forsøkte jeg, - Sex holder meg våken om natten. - Meg også, betrodde resepsjonisten meg.

Hunden min angrep en gang en annen hund og jeg gikk rettens vei for å beholde hunden. - Ærede dommer, sa jeg - jeg hadde Sex før jeg giftet meg. - Jeg også, repliserte dommeren. Da fortalte jeg ham at etter at jeg giftet meg ville ikke min kone at vi skulle ha Sex lenger. - Samme her, sukket dommeren.

Her om dagen stakk hunden av igjen. Jeg trasket i timevis i nabostrøket for å finne den. En politibil kjørte opp på siden av meg og spurte hva jeg gjorde i denne gaten klokken tre om natten. - Jeg leter etter Sex, svarte jeg. Politifolkene vekslet blikk og ba meg høflig, men bestemt om å ta plass i baksetet og bli med på stasjonen. - Har dere Sex på politistasjonen ? spurte jeg.

Nå er jeg hjemme igjen etter to dagers varetekt. Hunden er også kommet hjem etter sin søken etter det annet kjønn.

Hunden har nå skiftet navn til Trygve ..... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FRESKE FRASPARK! noen som har sett`n? 

Handling:

Den gamle bygdestriden mellom Alvdal og Tynset blusser stygt opp igjen vinteren 1936. Grunnen er at Per Sætermyrmoen har vunnet 50-kilometeren i Holmenkollen, og begge bygdene vil ha eiendomsrett og gjøre stas på skiløperen ved hjemkomsten. De ryker bokstavelig talt i tottene på hverandre og plasserer noen velrettede springskaller og dobbelsats i et eneste stort bygdeslag. Gammelt agg og frisk blodtørst overvinner bondevettet, og sportsgalskapen tar helt overhånd på mannfolka, mens kvinnene gjør i stand til fest på lokalet med kjøttkaker og polentagrøt.

Her 2 snutter fra youtube:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ridende politimann stopper en liten gutt på sykkel:

"Har du fått sykkelen din av nissen?.." "Ja,det har jeg" svarer gutten...

"Da får du hilse nissen å si at det skal være lykt på den..for nå blir det bøter..." Gutten spør så politimannen..."Har du fått hesten din av nissen..?"

"Jaaaa" svarer han lattermild....

"Da må du hilse ham å si at Hestkuken skal være under hesten, og ikke oppå..."

GOD FREDAG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...