Gå til innhold

FFS t-skjorte


Gjest AndreBrun

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Som sagt, betalingsfristen er ved bestilling senest 6 mai.

Annet kan avtales med meg på PM. Men det blir ikke ukesvis.

 

Nå begynner det å gå seg litt til... passert 45 brukere som har bestilt, ganske mange 2 stk.

Begynner å se bra ut nå.

 

Ut i fra størrelser og farger kan jeg fastslå at de "små" liker best khaki mens de litt større gutta liker oliven..... dagens lille fra excelarket mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Hei,

 

Ut i fra størrelser og farger kan jeg fastslå at de "små" liker best khaki mens de litt større gutta liker oliven..... dagens lille fra excelarket mitt.

 

 

Hva fan! Hei vent, da vil jeg bestille en i oliven også...

;D ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er betaling fristen 6 mai? jeg trudde det hvar bestilingfristen,.,

 

jeg trudde jeg fikk lønn i dag..men neeida.. 

da håper jeg virkelig at den kommer inn i morgen da.

 

Jeg hadde også fått for meg at det bare var bestillingsfristen ??? Men men, gjør ingenting nå som jeg vet det, betaler first thing in the morning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Sitter her og lurer på om ikke jeg også må ha et par av disse. Skal se om jeg har råd ikveld når jeg kommer hjem fra jobb ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller: "det rusler å går, a åååååå, der har du taket på'n ja"

(noen kjente sikkert igjen den ;-))

 

Kabelstrekksangen av Sven Helstrup, oppsanger ved Oslo Lysverk. :) Jeg er stor fan.

 

GOT IT! KUUL SOM F...

 

Mener å huske du hadde den som ringetone eller noe sånt??  ;D Helt overlegen den ja ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller: "det rusler å går, a åååååå, der har du taket på'n ja"

(noen kjente sikkert igjen den ;-))

 

Kabelstrekksangen av Sven Helstrup, oppsanger ved Oslo Lysverk. :) Jeg er stor fan.

 

GOT IT! KUUL SOM F...

 

Mener å huske du hadde den som ringetone eller noe sånt??  ;D Helt overlegen den ja ;) ;)

 

Hadde den ja, klarte å slette den  >:( skulle gjerne hatt den igjen

 

"og vi har tatt den før..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller: "det rusler å går, a åååååå, der har du taket på'n ja"

(noen kjente sikkert igjen den ;-))

 

Kabelstrekksangen av Sven Helstrup, oppsanger ved Oslo Lysverk. :) Jeg er stor fan.

 

GOT IT! KUUL SOM F...

 

Mener å huske du hadde den som ringetone eller noe sånt??  ;D Helt overlegen den ja ;) ;)

 

Hadde den ja, klarte å slette den  >:( skulle gjerne hatt den igjen

 

"og vi har tatt den før..."

 

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/106819  Legger inn en link til oppsangeren, i tilfelle folk ikke kjenner han.  :D  Var med og flyttet en sånn kabel engang og det var drittungt - men så hadde vi heller ingen oppsanger... Beklager hvis dette var litt off-topic, men jeg flytter ihvertfall tråden "frem i køen" igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller: "det rusler å går, a åååååå, der har du taket på'n ja"

(noen kjente sikkert igjen den ;-))

 

Kabelstrekksangen av Sven Helstrup, oppsanger ved Oslo Lysverk. :) Jeg er stor fan.

 

GOT IT! KUUL SOM F...

 

Mener å huske du hadde den som ringetone eller noe sånt??  ;D Helt overlegen den ja ;) ;)

 

Hadde den ja, klarte å slette den  >:( skulle gjerne hatt den igjen

 

"og vi har tatt den før..."

 

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/106819  Legger inn en link til oppsangeren, i tilfelle folk ikke kjenner han.  :D  Var med og flyttet en sånn kabel engang og det var drittungt - men så hadde vi heller ingen oppsanger... Beklager hvis dette var litt off-topic, men jeg flytter ihvertfall tråden "frem i køen" igjen!

 

Ha, ha, ha. Den har brent seg fast i hodet allerede - aa ååååå. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller: "det rusler å går, a åååååå, der har du taket på'n ja"

(noen kjente sikkert igjen den ;-))

 

Kabelstrekksangen av Sven Helstrup, oppsanger ved Oslo Lysverk. :) Jeg er stor fan.

 

GOT IT! KUUL SOM F...

 

Mener å huske du hadde den som ringetone eller noe sånt??  ;D Helt overlegen den ja ;) ;)

 

Hadde den ja, klarte å slette den  >:( skulle gjerne hatt den igjen

 

"og vi har tatt den før..."

 

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/106819  Legger inn en link til oppsangeren, i tilfelle folk ikke kjenner han.  :D  Var med og flyttet en sånn kabel engang og det var drittungt - men så hadde vi heller ingen oppsanger... Beklager hvis dette var litt off-topic, men jeg flytter ihvertfall tråden "frem i køen" igjen!

 

Ha, ha, ha. Den har brent seg fast i hodet allerede - aa ååååå. ;D

 

Hadde ikke tid til å se hele, men var ganske komisk. Er det seriøst eller bare sludder og pølsevås?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreBrun

Hadde ikke tid til å se hele, men var ganske komisk. Er det seriøst eller bare sludder og pølsevås?

 

He he, dette er dødsens alvorlig - fra tiden da Wam og Vennerød lagde sosialrealistiske filmer og livet var tungt, hardt og brutalt.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke tid til å se hele, men var ganske komisk. Er det seriøst eller bare sludder og pølsevås?

 

He he, dette er dødsens alvorlig - fra tiden da Wam og Vennerød lagde sosialrealistiske filmer og livet var tungt, hardt og brutalt.  :)

 

haha sykt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...