Gå til innhold

Bildetråden 2008


Øyvind T

Anbefalte innlegg

Siden bildetråden ikke trengte å være fiskrelatert, prøver jeg meg med et bilde til jeg. Det blir litt lite fiske, nemlig denne sesongen siden familien har økt med enda ett medlem nå den 11 juni. Noen bilder har jeg lurt meg til å ta, dermed kan jeg jo sitte og passe på den lille som sover selv om jeg bruker litt tid foran hjemmets dator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 680
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Siden bildetråden ikke trengte å være fiskrelatert, prøver jeg meg med et bilde til jeg. Det blir litt lite fiske, nemlig denne sesongen siden familien har økt med enda ett medlem nå den 11 juni. Noen bilder har jeg lurt meg til å ta, dermed kan jeg jo sitte og passe på den lille som sover selv om jeg bruker litt tid foran hjemmets dator.

Pent bilde! Jeg tør være så bråkjekk og påstå at det er en plass i Nordland :D

 

Bodde ett par år i Lillesand og under oppholdet ble jeg fascinert av svaberg og skjærgården. Alt i alt synes jeg kysten i nord, spesielt rundt vesterålen og lofoten er "råere" og mer vakker.. "epic" liksom :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden bildetråden ikke trengte å være fiskrelatert, prøver jeg meg med et bilde til jeg. Det blir litt lite fiske, nemlig denne sesongen siden familien har økt med enda ett medlem nå den 11 juni. Noen bilder har jeg lurt meg til å ta, dermed kan jeg jo sitte og passe på den lille som sover selv om jeg bruker litt tid foran hjemmets dator.

Pent bilde! Jeg tør være så bråkjekk og påstå at det er en plass i Nordland :D

 

Bodde ett par år i Lillesand og under oppholdet ble jeg fascinert av svaberg og skjærgården. Alt i alt synes jeg kysten i nord, spesielt rundt vesterålen og lofoten er "råere" og mer vakker.. "epic" liksom :)

 

 

Utsikten er fra en holme på norsia av Bodø og det høye markerte fjellet i bakgrunnen er Mjelletind. For de som har hørt sangen finnes det en vakker strand på nedsiden av fjellet ut mot storhavet. Der er det fint å stå i brenningene å fiske sei hvis man ikke kan komme seg etter ørret på fjellet. Feks i forbindelse med familietur på stranda el noe sånt. :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreBrun

Jeg og fiskekompis Ola har vært på noe "ekspedisjonsfiske" i det siste i tillegg. Og sjekk denne drømmeelva vi fant her, da  ;D Bortgjemt i det mest bortgjemte. Vakker er den i alle fall  ;D Vannet er så klart at det ser nesten ut som om snøret henger i løse lufta selv om det ligger på vannet.  :)

 

RiverOfWetDreams_3396.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og fiskekompis Ola har vært på noe "ekspedisjonsfiske" i det siste i tillegg. Og sjekk denne drømmeelva vi fant her, da  ;D Bortgjemt i det mest bortgjemte. Vakker er den i alle fall  ;D Vannet er så klart at det ser nesten ut som om snøret henger i løse lufta selv om det ligger på vannet.  :)

 

 

 

Ja Andre dette var kanskje den flotteste elva jeg noen gang har vært i, men fisken glimret med sitt fravær denne gangen da.

 

legger ved et par bilder fra samme elv

 

post-935-13949856639201_thumb.jpg

post-935-13949856639688_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest øystein

En liten sommerhilsen fra meg også :D

 

Bildet er en liten advarsel til de av dere som liker å vade og dere som ikke er varsome langs bredden ;)

 

Fisken var 50cm ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreBrun

Men i dag er det for varmt til å fiske.

Så da får vi gjøre andre ting som å dra fram badebassenget.  :)

Varmt for både to- og firbeinte  ;D

 

Amalie_loke_baderDSC_8283.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Men i dag er det for varmt til å fiske.

Så da får vi gjøre andre ting som å dra fram badebassenget.  :)

Varmt for både to- og firbeinte  ;D

 

Amalie_loke_baderDSC_8283.jpg

 

Flott bilde Andrè :)

 

Er det du som har stått for malinga av huset inne i hjørnet der :):D ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreBrun

;D He he, uhum... for mye fisking på meg, og for lite husmaling, gitt  ;D

Skulle egentlig ha malt huset i fjor, og har heller ikke hatt tid i år, Henning  ;D Jeg maler ikke så lenge det vaker  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

He he, uhum... for mye fisking på meg, og for lite husmaling, gitt  ;D

Skulle egentlig ha malt huset i fjor, og har heller ikke hatt tid i år, Henning  ;D Jeg maler ikke så lenge det vaker  :)

Ergo....Du maler ikke fra april til september du da ? :)Ja, detta blir det husmaling av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreBrun

He he, nei det blir ikke noe husmaling av dette, gitt. Men det blir jævlig mye fisking da  ;D

Men du ser for deg unskyldningen i vinter..."Men jeg fikk jo fisket mye da, Hege"  :)  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...