Gå til innhold

Fantastiske Kolahalvøya


martinmmfiske

Anbefalte innlegg

  • Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Nei, har ikke pakket enda, men Øyvind, Anders og jeg hadde siste innspurt på fluebindingen i går så nå handler egentlig det siste bare om å få ting ned i bagen. Tror jeg har kontroll på utstyret som skal med, men jeg tar en "prøvepakking" en av de nærmeste dagene for å sjekke vekt og at jeg får alt nedi..... Uansett vær og føre forhold tror jeg dette kommer til å bli knall!!

 

Frode 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor alle puppene har blitt av (kommentarer om M-Pool frabes). Har hatt jevnt med puppefart fra uke 31 og utover, og for så vidt også en del så tidlig som uke 27. Kanskje sesongen er så sein at dere får full klaff med hyperselektiv gampefisk på to stanglengders avstand...

 

 

La oss håpe det ja!

 

Skal bruke kvelden på prøvepakking. Mulig jeg skal se Tundrans Øring en gang til . .

 

 

Jan  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke pakket enda, men Øyvind, Anders og jeg hadde siste innspurt på fluebindingen i går så nå handler egentlig det siste bare om å få ting ned i bagen. Tror jeg har kontroll på utstyret som skal med, men jeg tar en "prøvepakking" en av de nærmeste dagene for å sjekke vekt og at jeg får alt nedi..... Uansett vær og føre forhold tror jeg dette kommer til å bli knall!!

 

Frode 

 

 

 

husk for guds skyld alt :D  jeg har selv reist til trysil uten en eneste flueboks og til andre steder mens snella ligger hjemme i precision bagen ;D  surt å reise til kola for å se på andre fiske ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem fra Kola i går. Bare en ting å si: Absurd. Vi fikk 99 fisk, mesteparten på Streaking Caddis #10 og 8. Perset med ørret på 3,4 kg (wolly bugger). Min største på tørt veide 3,2 kg og dro langt ut på backingen. Turens største veide 3,6 kg.

20 000 kroners spørsmålet er: Hvor mye veier egentlig håven din  ;D ;D ;D??? (Fisken ble veid med håv, og vekten trukket fra etterpå).

 

En sinnsyk fin tur med store fisker som kom opp for å ta fluer. Met overaskende er nok at en del plasser som skulle være gode tilsynelatende ikke holdt fisk. Kanskje ørreten vandrer mer enn vi er klar over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

×
×
  • Opprett ny...