Gå til innhold

Ustabilitet.....


Gjest Terje Refsahl

Anbefalte innlegg

  • Svar 495
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Databasen/ene ligger på en felles server og forsiden med forum ligger på en annen. De er tilknyttet de databasene og når jeg og du trykker på noe her inne "en side" f,eks sendes det en spørring til databasen.

Vet ikke helt hva du mener. Dersom begge basene (joomla og smf) ligger på samme server, så kan man jo like fort mistenke joomla som smf til å faktisk oppta de db-connections som er tilgjengelig. I så fall er det sikkert enklere å flytte joomla-basen til en annen server, enn smf-basen :)

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forutinntatt idag eller?

Nei, synes det var litt morsomt at han trodde det var en lokalt problem og at å restarte maskinen hjalp.. ikke verre enn det

Ja ja.

Bare drit meg ut, din dimling!

For tjue sek siden, prøvde jeg å sitere deg, slik jeg gjør nå.

"Safari kan ikke opprette...."

Den er grei. Lukke.

Skrive inn adresse på nytt. Nix.

Lukke Safari. Skrive inn på nytt. Nix.

Skrive det inn på Google, trykke på link, og -vips! Der var vi igjen.

Meeen. Når(og jeg skriver -når!) jeg får denne andre beskjeden som ble nevnt tidligere, må jeg faktisk omstarte...

Det skjer gjerne i forbindelse med at jeg har hoppet litt frem og tilbake mellom tråder, eller har brukt for lang tid på et svar/innlegg.

-Derfor skrev jeg "Weird!"

Dette er den eneste siden hvor slikt skjer.

Dette er fakta. Så ta den nedlatende holdningen din og .... og ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Terje Refsahl

Hva i svarte er det som skjer nå da :D

Når jeg logger på etter et lengre fravær så spilles det heftig heavy metal eller hva faen det er.

Er det bare hos meg......... synes til og med at jeg hører Rune i bakgrunn snakke. Hører noe om Bjørnar og Robban etc etc innimellom heftige

rytmer :D

Enten er jeg i ferd med å klikke helt, eller så er det noe riv ruskende galt her.

Få bort den jævla støyen :o :o :o :o

PS, Jeg kødder ikke, det er masse musikkstøy og preiking her så jeg måtte skru ned lyden på mac´n :o

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nett skrevet årets lengste og seriøse innlegg til JB i  baetis tråden, og mistet kontakten. Er hysterisk sur. korte innlegg fra nå av. Hjertet har ikke godt å bli så gira opp i forbannelse. Er for gammel til det rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i svarte er det som skjer nå da :D

Når jeg logger på etter et lengre fravær så spilles det heftig heavy metal eller hva faen det er.

Er det bare hos meg......... synes til og med at jeg hører Rune i bakgrunn snakke. Hører noe om Bjørnar og Robban etc etc innimellom heftige

rytmer :D

Enten er jeg i ferd med å klikke helt, eller så er det noe riv ruskende galt her.

Få bort den jævla støyen :o :o :o :o

PS, Jeg kødder ikke, det er masse musikkstøy og preiking her så jeg måtte skru ned lyden på mac´n :o

Terje!

Tjukkas-tv`n nederst på siden står på autoplay ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Hvordan i svarte får jeg bort denne støyen her da?

Den går jo omigjen og omigjen hver gang jeg klikker meg inn på ffs.

Hører tydelig Rune prate med noen folk mens det er musikk på full purke.

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i svarte får jeg bort denne støyen her da?

Den går jo omigjen og omigjen hver gang jeg klikker meg inn på ffs.

Hører tydelig Rune prate med noen folk mens det er musikk på full purke.

Terje!

Bruk "fluefiskesiden.no/forum" som direkteadresse.

Eventuelt still inn nettleseren til å slå av flash når den entrèr "fluefiskesiden.no"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i svarte er det som skjer nå da :D

Når jeg logger på etter et lengre fravær så spilles det heftig heavy metal eller hva faen det er.

Er det bare hos meg......... synes til og med at jeg hører Rune i bakgrunn snakke. Hører noe om Bjørnar og Robban etc etc innimellom heftige

rytmer :D

Enten er jeg i ferd med å klikke helt, eller så er det noe riv ruskende galt her.

Få bort den jævla støyen :o :o :o :o

PS, Jeg kødder ikke, det er masse musikkstøy og preiking her så jeg måtte skru ned lyden på mac´n :o

Terje!

Haha det er godt ikke bare er meg. Nå begynte jeg seriøst å lure på hva som skjedde her ;D ;D ;D ;D ;D

Den bosniamusikken er ikke noe særlig slitsom heller den ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
  • 2 måneder senere...

×
×
  • Opprett ny...