Gå til innhold

Ustabilitet.....


Gjest Terje Refsahl

Anbefalte innlegg

  • Svar 495
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Det er vel ikke noe manglende interesse. Husk at serverflytte medfører sykt mye jobb. I tillegg har jeg betalt nok for dette året i serverleie. Har ikke noe ønske om å bla opp mer. Har heller ikke tid til å sette igang med noen andre prosjekter med betaling for medlemskap o.l.

Ok, har bare vært litt stille fra deres kant den siste tiden :)

Synes du bør reklamere, vet ikke hvilken oppetidgaranti din leverandør har, men fluefiskesiden er unormalt ustabil sammenlignet med flesteparten av sidene jeg er innom hver dag.

Jaja, at brukerne her inne er villig til å betale for seg viser jo bare at de trives svært godt og vil hjelpe til, det er det ikke mange admins som kan skryte med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det burde vaere reklame paa selve forumet. Bare tull aa ikke ha det!!

Da betaler jeg heller!

Hvorfor? Gjør det noe?

Vel... ja

En liten symbolsk sum for et reklamefritt forum er ikke meg i mot. Jeg trenger vel ikke å argumentere det noe videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det burde vaere reklame paa selve forumet. Bare tull aa ikke ha det!!

Da betaler jeg heller!

Hvorfor? Gjør det noe?

Vel... ja

En liten symbolsk sum for et reklamefritt forum er ikke meg i mot. Jeg trenger vel ikke å argumentere det noe videre :)

Åjoda!!!! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det burde vaere reklame paa selve forumet. Bare tull aa ikke ha det!!

Da betaler jeg heller!

Du er i mindretall og dermed er ikke problemet løst  ;).

Det er helt vanlig for store fora å ha reklame. Og jeg har aldri sett noen bemerke at det er der. De fleste skjønner hvorfor.

Man kan ihvertfall ikke klage på mye nedetid OG være imot reklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke noe manglende interesse. Husk at serverflytte medfører sykt mye jobb. I tillegg har jeg betalt nok for dette året i serverleie. Har ikke noe ønske om å bla opp mer. Har heller ikke tid til å sette igang med noen andre prosjekter med betaling for medlemskap o.l.

Legg ut et kto nummer! Jeg og mange med meg støtter nok gladlig med en 50 eller 100 lapp for å få lov til å være med deg videre Rune. Uten at du trenger å lage medlemsregister eller noen ting ut av det, vi trenger da ikke det!?! Ikke tar det tide heller!

Synes dette er et fantastisk bra sted å henge om vintern og det bør vi støtte  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke noe manglende interesse. Husk at serverflytte medfører sykt mye jobb. I tillegg har jeg betalt nok for dette året i serverleie. Har ikke noe ønske om å bla opp mer. Har heller ikke tid til å sette igang med noen andre prosjekter med betaling for medlemskap o.l.

Legg ut et kto nummer! Jeg og mange med meg støtter nok gladlig med en 50 eller 100 lapp for å få lov til å være med deg videre Rune. Uten at du trenger å lage medlemsregister eller noen ting ut av det, vi trenger da ikke det!?! Ikke tar det tide heller!

Synes dette er et fantastisk bra sted å henge om vintern og det bør vi støtte  :)

jepp...enkelt og greit. Et kontonummer, så kan de som vil føre over penger gjøre det. 100 personer som sponser 100 kr i året, blir jo ikke den store summen, men den er vel grei å ta med seg?

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa jeg ser at det kan være en løsning.

Men det er også mye jobb å flytte til en ny server og få opp ting der.

Og hvem leverandør skal man velge? Må sikre seg at siden blir lagt til noen som er knallbra på dette.

Er det ikke noen IT nisser her som har stålkontroll på hvem man velger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Terje Refsahl

Database Error: Unable to connect to the database:Could not connect to MySQL

Safari kan ikke opprette forbindelse til tjeneren.

Safari kan ikke åpne siden «http://fluefiskesiden.no/». Kunne ikke opprette forbindelse til tjeneren «fluefiskesiden.no».

4 ganger den siste timen, opp og ned som en jojo. Tror serveren har en skikkelig dårlig dag i dag :D

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Artig feilmelding :)  Connection Problems

Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later.

SMF er vel bandet til gamle Twisted Sisters vokalist Dee Dee Snyder ?

Sick Mother Fuckers (SMF)

Passer bra på oss her inne  :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Jeg konkluderer med at vi har norges mest morgengrettne server her på ffs ;D ;D

Skjer nesten hver dag tidlig på dagen.

Tre ganger i løpet av halvannen time har det vært av og på i dag, hvor den siste holdt seg av i godt og vel 10 minutter.

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bishop

Jeg konkluderer med at vi har norges mest morgengrettne server her på ffs ;D ;D

Skjer nesten hver dag tidlig på dagen.

Tre ganger i løpet av halvannen time har det vært av og på i dag, hvor den siste holdt seg av i godt og vel 10 minutter.

Terje!

Er ikke så rart det, husk at de fleste av oss sjekker alt annet enn jobb den første halvtimen vi er på jobb. Så da er det naturlig at serveren får litt hikke når alle vi skal inn å sjekke forumet tilnærmet samtidig. Jo flere forespørsler en server mottar, jo mer sirup blir det.

Løsningen er å skifte til kraftigere server, å bytte leverandør hjelper kun hvis den nye leverandøren har kraftigere utstyr. Personling har jeg god erfaring med Telenor og One.com.

Slik koster penger, men det kan vi vel alltids bidra med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

PØH. leier serverplass hos hostmonster.com- Gratis domene (ikke .no) fri trafikk og så godt som ubegrenset lagring for ca. 27 kr. mnd. hatt plass hos de i 6 år. Hatt 5 min nedetid en gang.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

×
×
  • Opprett ny...