Gå til innhold

Ustabilitet.....


Gjest Terje Refsahl

Anbefalte innlegg

Gjest Terje Refsahl

I det siste har jeg opplevd at plutselig så er serveren nede og jeg kommer ikke inn i de forskjellige trådene.

Står noe sånt som at "sorry the server can`t be connected" eller noe sånt.

I dag har jeg fallt ut ett par ganger i løpet av formiddagen.

Kommer også en sånn melding med fluefiskesiden logoen hvor det står noe sånt som " bla bla bla.... we should be back shortly"......

 

Er det kun hos meg eller er det noe som skjer i forbindelse med den senere tids oppdatering??

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 495
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Hallo,

 

Neida... Jeg mekker ikke. Jeg vet heller ikke hva problemet skyldes.

Men, jeg prøver å finne ut.

 

Er noe dritt.

 

 

Får vi noen slags form for refusjon, vi som likevel holder ut? En PM med gode turforslag til hittil uoppdagede plasser, et gavekort på en sixpack på Rimi og et par bokser snus eller hva vet jeg? Litt symbolsk i kombinasjon med en viss verdi, må jeg få anbefale.  Må vi i så fall fylle inn et skjema hvor vi oppgir når vi hadde problemer, hva problemet bestod i, fødselsnummer osv?   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo,

 

Neida... Jeg mekker ikke. Jeg vet heller ikke hva problemet skyldes.

Men, jeg prøver å finne ut.

 

Er noe dritt.

 

 

Får vi noen slags form for refusjon, vi som likevel holder ut? En PM med gode turforslag til hittil uoppdagede plasser, et gavekort på en sixpack på Rimi og et par bokser snus eller hva vet jeg? Litt symbolsk i kombinasjon med en viss verdi, må jeg få anbefale.  Må vi i så fall fylle inn et skjema hvor vi oppgir når vi hadde problemer, hva problemet bestod i, fødselsnummer osv?   

 

Skjema må helt klart fylles ut i tre eksemplarer og sendes rekommandert.

Som en konsekvens av nedetiden får du:

 

1) Tid du kan bruke på annet. Priceless!

2) Mer kredit hos fruen til å fiske til sommeren.

 

For å være litt seriøs så håper jeg at dere bare trekker pusten og sier jaja...klikk på et annet bokmerke og kom snart tilbake. Dette er sykt irriterende, i know. Og jeg er nok mest irritert. Jeg håper på en løsning, om det ikke blir bedre så får vi melde flytting til en annen server.

 

Og husk! (kopier teksten før du poster, så slipper du å rykke tilbake til start  ;D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå Terje (Tørrfluepuristen).... man skal aldri ta opp problemer. Da blir det bar værre!!!

 

Har vel skjedd med meg 2 ganger før kanskje, og så nå plutselig har det skjedd 3 ganger bare i kveld!!!

 

Det er alltid sånn... Kommer man plutselig på: Hmmm....rart jeg ikke har hørt fra Heimevernet enda. Ja, da dukker det opp innkallelse i postkassa dagen etter  >:(

 

Hmmm....nå må det jaggu ha gått ett år siden jeg var hos tannlegen. Ja, da vet du hva som ligger i posten dagen etter  ;)

 

Foreslår at denne tråden blir slettet. Før alt går til H....... her  ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det hvis jeg sier at problemet har vært spesielt ille etter oppgraderingen av forumet for en uke siden. Og kanskje de siste 14 dagene?

 

Denne siden er forresten ikke noe moro å ta backup av! Hehe... Vi har vært godt over middels flittige med å laste opp bilder etc.. Nå er det snart 28000 bilder tilknyttet forumet på serveren på 3,5GB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Stemmer det hvis jeg sier at problemet har vært spesielt ille etter oppgraderingen av forumet for en uke siden. Og kanskje de siste 14 dagene?

 

Denne siden er forresten ikke noe moro å ta backup av! Hehe... Vi har vært godt over middels flittige med å laste opp bilder etc.. Nå er det snart 28000 bilder tilknyttet forumet på serveren på 3,5GB.

 

Ja det stemmer, Rune!

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...