Gå til innhold

Ustabilitet.....


Gjest Terje Refsahl

Anbefalte innlegg

  • Svar 495
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gjest Terje Refsahl

Hvor lenge var Adam i paradis :o...... på`n igjen :'(

 

Terje!

 

Samme melding Terje?

 

Nei, nå var det noe anna.

Det skjedde i det jeg skulle skifte fra en tråd til en annen.

 

La også merke til at når jeg sjekket hvem som var pålogget så var det et opphold mellom 20.19 og til 20.25 før det aktiviteten tetta seg igjen, hvis du skjønner

hva jeg mener :)

 

Samme skjedde forøvrig tidligere idag men da varte det kun noen sekunder.

Sjekka kjappt om jeg kom inn på andre nettsider og det var ikke noe problem ergo er det ikke noe med mitt bredbånd.

 

Terje!

 

"Det som skjedde", var det slik at du ikke kom inn i det hele tatt uten noen feilmelding?

 

Jeg tror det var noe sånt som "Safari kan ikke koble til server" eller noe sånt.

Alle andre nettsteder gikk det greit å koble seg opp til.

 

Har som sagt skjedd to ganger i dag. Den første varte kun maks 30 sek, den siste tok ca 5-7 minutter.

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

På`n igjen: Database Error: Unable to connect to the database:Could not connect to MySQL

 

Det tok noen minutter det her.

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Ny fem minutters opphold: Safari kan ikke opprette forbindelse til tjeneren.

Safari kan ikke åpne siden «http://fluefiskesiden.no/». Kunne ikke opprette forbindelse til tjeneren «fluefiskesiden.no».

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Connection Problems

Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later.

 

Database Error: Unable to connect to the database:Could not connect to MySQL

 

 

Nå er det kødd annenhver gang jeg skal inn i å lese i tråder :rolleyes: ::)...... helt håpløst de siste 20 min......

 

Har vel brukt snart 5 minutter bare på å poste denn. IRRITERENDE GREIER!!!11

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Connection Problems

Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later.

 

Database Error: Unable to connect to the database:Could not connect to MySQL

 

 

Nå er det kødd annenhver gang jeg skal inn i å lese i tråder :rolleyes: ::)...... helt håpløst de siste 20 min......

 

Har vel brukt snart 5 minutter bare på å poste denn. IRRITERENDE GREIER!!!11

 

Terje!

 

Kutt ut dette safari-tullet. Gode gamle explorer (som vi amatører bruker) funger som bare pokker det  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Connection Problems

Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later.

 

Database Error: Unable to connect to the database:Could not connect to MySQL

 

 

Nå er det kødd annenhver gang jeg skal inn i å lese i tråder :rolleyes: ::)...... helt håpløst de siste 20 min......

 

Har vel brukt snart 5 minutter bare på å poste denn. IRRITERENDE GREIER!!!11

 

Terje!

 

Kutt ut dette safari-tullet. Gode gamle explorer (som vi amatører bruker) funger som bare pokker det  :D

 

Hjelper ikke, har prøvd både Opera og andre saker, men det er samme greia :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje fortvil! :)

Her er det andre nisser i måsan enn det vi og Rune egentlig rår over!

Og som data-guru extraordinære...el'no (not), så veit jeg mer om sånt enn jeg egentlig gjør...? :D

 

Ikke så værst merkelig sagt....joda, men så er det et snev av sannhet og sannlært i det også, vi på RV har jo hatt mye av de samma problema som dere har....værre faktisk, for vi fikk ingen hjælp.

Først var det SMF 1.1.6, og den strula det til voldsomt....og på toppen av alt kommer web-hotellet, eller hva det nå heter.....og der sitter det mange smånisser som gir en flat C i både RV, FFS, fluer og forvaltning.

Vi blir flytta rundt fra rom til rom i web-hotellet, og andre mer eller mindre feite og plasskrevende gjester flyttes inn og ut på samme rom uten at vi eller Rune og Co har så stor makt over det.....passasjerer i zyberspace.....det er vist oss det..

 

Kenneth og Gunnar på RV har i tillegg til å hjælpe til så godt som mulig med SMF 1.1.6-problem og oppgraderinger m/m derifra her på siden, satt ned foten for web-hotellet, og....hold på buksene....trua med å holde web-hotellet ansvarlig for "tapte reklameinntekter" (hvilket ivertfall er helt høl i hue for RV sin del i og med at slikt har aldri vært noe tema der heller....men ikke si det til hoteldrifterne!)....uansett, det virka vist! :)

 

Men....og detta er viktig, Rune har sikkert gjort det samme.....det er bare så mange forskjellige nisser i måsan som ikke helt veit hva den andre nissen gjør, og derfor kommer problemere igjen og igjen liksom.

 

Gi tål....og stol ivertfall på det at de som drifter siden gjør sitt beste.....logisk det!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt forferdelig hvor mange avbrudd det har vært. Men har lagt merke til en merksnodighet. Mens jeg selv hadde store problemer mens jeg skrev et innlegg i Anderson-tråden, var det plutselig flere som hadde lagt inn sine innlegg i det samme tidsrommet. Blant annet et innlegg fra Danmark. (Mortensen.)

 

Kan dette være årsaken til at det er en del forskjellige oppfatninger om nedetid? Tilgangen til serveren er tydeligvis ulik fra medlem til medlem.

 

Hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skikkelig irriterende. Jeg har luftet litt hos et par nye hoster, men det er ikke så lett.

Fluefiskesiden har ganske mye trafikk/transfer. Ca. 4GB pr. dag. Og mange leverandører får småkrampe av dette.

Slik har det vært ganske lenge. Vi har stabilt med besøkende, ca 2000 pr. dag (brukere, ikke treff) og 45000 sidevisninger pr. dag.

Nesten godt at alle ikke er pålogget her  :-X 77% er norske, 6% danske, 4% svenske. Resten er ymse..

 

Jobber med saken...... Men er ikke spesielt lysten på mer utlegg på server. Har betalt noen lapper for 09.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Terje Refsahl

Har vært bra i mange dager nå men i kveld ble jeg kasta på hue og ræva ut gitt :D

Denne meldingen dukka opp:

Database Error: Unable to connect to the database:Could not connect to MySQL

 

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...