Gå til innhold

WJ vest/sekk-Julegaveønske


Stig Vivelid-Nilssen

Anbefalte innlegg

Tror egentlig denne sekken må være den ultimate fiskesekken :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

 

Så allsidig ;D:D og praktisk 8) ikke minst ser den behagelig ut :-*

 

Kommer den i flere farger? ??? ??? ??? ??? er ikke helt sikker på at jeg liker grønnfargen :-X :-X :-X :-\ :-\

 

 

 

 

Ironisk innlegg, jeg overdriver også bruken av smilefjes som en komentar til at det er ufattelig mange slike i denne tråden.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 109
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Var da voldsomt til fokus på håv ???

 

Hvis jeg leiter oppi en av de smarte lommene, finner jeg sikker det også ;D

William er jo en smart kar ;D ;D ;D

 

Skla gi tilbakemelding hvis jeg finner den...he-he

 

Ja, man får plass til en del oppi sekken...uten at bære komfort forringes skulle en tro fra tilbakemeldingene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vil egentlig sei at han såg nesten NY kamma ut  ;) Og når det er snakk om håv, så er ikkje problemet mitt kor eg skal festa den!!! Men og HUSKA den ;D ;D Den blir somoftast liggande igjen i bilen ;D ;D ;D

 

Grattis med ny fin vest/ryggsekk Stig ;D Glede meg til og sjå den :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Løsner gjerne kroken mens fisken fremdeles er i vannet, ser ingen grunn til å ta den opp ;)

 

 

Hvis du gjør dette helt enkelt, så er det vel grunn til å spørre om du har kjørt fisken hardt nok? (Men det er en annen debatt som hører hjemme i en annen tråd).

 

Tilbake til sekken: Det kryssopplegget på ryggen vet jeg ikke helt om jeg liker. Har ikk WJ en løsning med hel plate på ryggen, må være utrolig mye bedre enn alle remmene som til slutt krøller seg sammen med handsfreeledningen, WF'n og et par fortomsspoler - så har man det virkelig gående på bredden.  ???:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Løsner gjerne kroken mens fisken fremdeles er i vannet, ser ingen grunn til å ta den opp ;)

 

 

Hvis du gjør dette helt enkelt, så er det vel grunn til å spørre om du har kjørt fisken hardt nok? (Men det er en annen debatt som hører hjemme i en annen tråd).

 

Tilbake til sekken: Det kryssopplegget på ryggen vet jeg ikke helt om jeg liker. Har ikk WJ en løsning med hel plate på ryggen, må være utrolig mye bedre enn alle remmene som til slutt krøller seg sammen med handsfreeledningen, WF'n og et par fortomsspoler - så har man det virkelig gående på bredden.  ???:rolleyes:

 

He-he...håper ikke du havner midt i den vasen ;D ;D

 

er nok ikke det store problemet....jeg skal ha to krysslagte reimer på ryggen...og telefon på innerlomme, evt i sekken (gjerne skrudd av ;D). Og fluelinen skal være i luften/på vannet, evt det som er til overs liggende klar på bakken/snørekurven klar til å skytes avgårde.

Dette er ihvertfall å ta sorgene på forskudd, JB.

Prøver du å få meg til å angre nå ??? ???

Micke, Kim, dere som har "kommet ut av skapet"...er det problemer med disse tingene som JB antyder???

virket ikke slik i deres anbefaling ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LUNSJ!!! :o :o :o Den e MIN ;D ;D Ellers so kan det jo være at eg må bære deg pga at du er full av gåselever og andre godsaker ;D ;D

 

Korfor ta sorgene på forskudd ???

Prøving meine eg er ein viktig ting som må gjøres før ein begynne og angre ;D ;D Eg bruker ikkje vest men har begynt og tenke meir og meir på det, og denne skal ihvertfall prøves og vurderes som alt anna rundt om kring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Løsner gjerne kroken mens fisken fremdeles er i vannet, ser ingen grunn til å ta den opp ;)

 

 

Hvis du gjør dette helt enkelt, så er det vel grunn til å spørre om du har kjørt fisken hardt nok? (Men det er en annen debatt som hører hjemme i en annen tråd).

 

Tilbake til sekken: Det kryssopplegget på ryggen vet jeg ikke helt om jeg liker. Har ikk WJ en løsning med hel plate på ryggen, må være utrolig mye bedre enn alle remmene som til slutt krøller seg sammen med handsfreeledningen, WF'n og et par fortomsspoler - så har man det virkelig gående på bredden.  ???:rolleyes:

 

Selv om denne vesten bare må være uberfantastisk :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D så virker det lit klurete med disse klipsene på ryggen, det må jo bli litt vannskelig :P :P :P :P :P :P :P å få av seg vesten når klipsene er på ryggen

index.php?action=dlattach;topic=10088.0;attach=30616;image

 

Veldig fin på håret :);):D;D det ser nesten ut som om mannen forran deg gir deg blikket grrrr;) ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ bruke skinnvæst æ..., å snus, åsså har æ kvite sokka me grønne stripa på, spare te bart gjør æ å ;D ;D ;D

 

Bart skinnvest :o :o :o og bh, herregud du må passe på at du ikke legger ut for mange bilder av dette oppsettet på denne sida,da kan det hende at vi får for mye oppmerksomhet fra diverse lysskye forum :-\ :o :o :o :o :o :- kansje vi må sette en aldersgrense på dette forumet også :o :o :o :o ;) ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser fristende ut den "vesten" fra WJ.

Hvordan er disse sammenlignet med f.eks. Fishpound? Har lenge gått å siklet på en Fishpound Shooting Star, samt noen andre modeller. Kvalitet? Praktisk? Hva er best?

 

Hva liker du best, er vel spørsmålet ;)

Kvalitetsmessig er det jo ikke noen ting å utsette, ikke på fishpound heller sikkert.

Det praktiske er jo hevet langt over tvil. Kanskje til og med slik på fishpound sine ting også

Hva som er best? Ja denne sekken ble da ihvertfall kronet med tittel "Best i test"...noe må det jo bety :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man får plass til en del oppi sekken...uten at bære komfort forringes skulle en tro fra tilbakemeldingene ;)

 

Hvis det ikke har vært en fundamental utvikling i bæresystemer med ventilasjonskanal de seneste årene, så kan kanskje bærekapasiteten være et potensielt problem. Det er rett nok et par år siden jeg kjøpte sekk til lengre dagsturer/korte overnattingsturer, men alternativet med et lignende bæresystem, som lenge så ut til å være favoritten, ble i hvert fall uaktuelt for meg og mitt bruk så snart jeg fikk prøvd den med litt vekt på ryggen. Til lette bører, gjerne i mindre dagstursekker på rundt 30 liter, har jeg derimot stor tro på at slike bæresystemer kan komme til sin rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen små bilder til de som fortsatt lurer på hvor håv skal gjøres av..

Gjør obs på at smartere patenter sikker finnes...men duger for meg.. :)

 

Og en liten video sekvens. Dette er selvsagt hvis fiske uten vadejakke på eller annen bekledning som har D-ring,

 

http://www.vimeo.com/2361379

 

post-1338-13949859817738_thumb.jpg

post-1338-13949859818093_thumb.jpg

post-1338-13949859818462_thumb.jpg

post-1338-13949859818823_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff JB, gi deg nå :D :D...tar tid dette her....

Grunnen til at bruksanvisning ikke medfølger, er nok basert på enkelheten i systemet. :)

 

Step by step:

Man tenker tilbake til skole dagene som unge....løfter opp sekk/vest, stikk en arm inn først (altså ikke inn i sekk, men slik at reim kommer på skulder :)), så neste, og hips den på plass....PÅ RYGGEN, det er viktig for å få dette til å funke ;D

 

Jeg tror jeg lager et kursopplegg på dette..."Hvordan få sekk på rygg"...."og avtagbare lommer til å henge fremme" ;)

Fikser du påmeldte JB? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff JB, gi deg nå :D :D...tar tid dette her....

Grunnen til at bruksanvisning ikke medfølger, er nok basert på enkelheten i systemet. :)

 

Step by step:

Man tenker tilbake til skole dagene som unge....løfter opp sekk/vest, stikk en arm inn først (altså ikke inn i sekk, men slik at reim kommer på skulder :)), så neste, og hips den på plass....PÅ RYGGEN, det er viktig for å få dette til å funke ;D

 

Jeg tror jeg lager et kursopplegg på dette..."Hvordan få sekk på rygg"...."og avtagbare lommer til å henge fremme" ;)

Fikser du påmeldte JB? :)

 

;D ;D ;D

 

jævlig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...