Gå til innhold

KYMЖA - SMAKEBITER


Trond Kjærstad

Anbefalte innlegg

Lekkert FlyBandit..  :D blir det film av dette?

 

Det gjør det. :) Målet var å bli ferdig til jul. De siste ukene har jeg imidlertid ligget litt på latsiden. Gjenstår litt på fortellerstemme og musikk. (Først skal du søke om 1 ukes permisjon i heimen til Kola fiske. Deretter må du ha 5 ukers permisjon fra heimen til filmredigering. :-X Ikke populært ;D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert FlyBandit..  :D blir det film av dette?

En bra en også :) Har sett den :)

Vil virkelig skryte av filmen til flybanditt, den er rett og slett på høyde med "proffe" filmer.

Tenk på en annen ting dere, være i et av verdens beste områder for ørretfiske og klare å konsentrere seg om filming :o

Jeg ble i alle fall kraftig imponert over filmen til flybanditt.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert FlyBandit..  :D blir det film av dette?

 

Det gjør det. :) Målet var å bli ferdig til jul. De siste ukene har jeg imidlertid ligget litt på latsiden. Gjenstår litt på fortellerstemme og musikk. (Først skal du søke om 1 ukes permisjon i heimen til Kola fiske. Deretter må du ha 5 ukers permisjon fra heimen til filmredigering. :-X Ikke populært ;D)

 

hehe skjønner det ikke er bare bare ja. :) er dette en film som bare er for de som var med på turen eller? gleder meg ihvertfall til å se :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hestpeis!

 

Nå får jeg ikke konsentrert meg om julegavene  ;D

Hvor kan jeg bestille et eksemplar?

 

Beklager at jeg rykket deg ut av juledvalen.

Kan nok selge noen eks. når vår kjære venn Griffiths Gnat har komponert musikk. 8) Han er mest på gitarkjøret med Vidar Busk for tida. :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan love at det kommer mer, men ikke før i jan/feb. 09. I høst har jeg redigert på ca. 9 timer råopptak - og det har vært en hekkans jobb. Mye større enn jeg trodde. Alt er klippet ned til en ca. 45-50 min film fra Kola. Mye som skal på plass. Først og fremst en rød tråd. Deretter klipping, musikk og voiceover etc. etc. - men gøy. Strekker sesongen litt lenger slik. Jeg hadde alt på plass her tidligere i høst - så fikk jeg ytterligere 3-4 timer på en harddisk fra Bodø, noe som førte til at jeg måtte rive prosjektet fra hverandre en gang til.

 

Forøvrig er vi glade amatører, så vi fortsetter ufortrødent ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Nå surrer den ferdige filmen i DVD-brenneren. 52 min ble den. En helv... jobb er over.  :P Det er ikke filmen jeg personlig setter på for å kose meg en lørdagskveld. Til det ligger det for mange timer bak tastaturet og for mye kjeft fra kona til at jeg klarer å finne roen. Forhåpentlig er det andre som vil like den. Kanskje bli inspirert til en Kola tur? Kjøpe film? Send meg PM.

 

Neste gang ønsker jeg meg HD kamera, 16:9 format, mygger osv.  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå surrer den ferdige filmen i DVD-brenneren. 52 min ble den. En helv... jobb er over.  :P Det er ikke filmen jeg personlig setter på for å kose meg en lørdagskveld. Til det ligger det for mange timer bak tastaturet og for mye kjeft fra kona til at jeg klarer å finne roen. Forhåpentlig er det andre som vil like den. Kanskje bli inspirert til en Kola tur? Kjøpe film? Send meg PM.

 

Neste gang ønsker jeg meg HD kamera, 16:9 format, mygger osv.  ;D

 

 

Pris!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør ikke tenke på det. 3-4 timer ??? Har nok brukt myyyyyyyyyyyyyyye mer enn det. x 40 kanskje :)

Han kom jo hjem fra Kola i uke 33 i fjord og er ferdig nå :rolleyes: Han la vekk redigeringa på julaften ellers har det vel gått i ett  :-X

Bruker alle så lang tid på å lage en liten fiskefilm ???

 

;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør ikke tenke på det. 3-4 timer ??? Har nok brukt myyyyyyyyyyyyyyye mer enn det. x 40 kanskje :)

Han kom jo hjem fra Kola i uke 33 i fjord og er ferdig nå :rolleyes: Han la vekk redigeringa på julaften ellers har det vel gått i ett  :-X

Bruker alle så lang tid på å lage en liten fiskefilm ???

 

;D ;D ;D

 

tar tid å redigere også er det skitkjedelig...

 

bra innsats bandit :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...