Gå til innhold

Endelig satt storingan ;-)


Lars Mathisen

Anbefalte innlegg

Grattis

 

Hadde du ikke noe prob med å dra den største opp igjennom hullet? Litt trangt :)

 

Var litt motvillig begge to, men den store måtte jeg ta gjellegrep på å tyne opp.

Hadde denne vært uskadet ville den svømt i vannet enda. Med normal sommerkondisjon ville denne vært over 3 kg....

Den på 1,3 hadde K-faktor på 1,33. Omtrent snittkondisjon på fisk over 750 gram i vannet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallfine røyer det der. Skal på en røyetur i midten av mars og det er ikke unormalt med slike røyer på isen i de vannene - glær mæ ja.

 

Har for tiden sittet og bundet opp noen buzzere i forskjellige farger - har du trua om det kunne lønt seg å agne opp med slike, evt. bruke de

som opphengere?

 

Har brukt sorte gluebuzzere (med røde cheeks) som opphengere med godt hell.

I dine trakter er det vel heller ikke uvanlig med gode marfloforekomster i skikkelige røyevann. Har veldig god erfaring med opphengere av marfloimitasjoner, gjerne med ryggskjold av pearlflash.

Bruk gjerne lange bein/antenner for litt mere bevegelighet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser litt gøy ut med isfske etter røye. Iallefall med den dimmen! Vi har vel litt muligheter her og etter ørret.

Det finnes ikke noe miljø rundt dette her nede. Problemet mitt er at jeg blir lei etter en halvtime og gi f.... i hele greia :rolleyes:

Hadde sikkert blitt mer spennende hvis jeg hadde satt meg litt inn i det og prøvd litt mer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...