Gå til innhold

hvor i norge???


Gjest staffan@epost.no

Anbefalte innlegg

  • Svar 859
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Har ikke vært utover Oslofjorden for å fiske på 30 til 40 år, men jeg tar et skudd i blinde. Ikke le av meg, men jeg tipper KROKSTRAND.

Magne Fjellstad.

Jeg ler ikke. Og nå er det DU som ikke skal le av meg, siden jeg ikke engang veit hvor Krokstrand er.. :)

Konglungen

Nå nærmer det seg virkelig! Bittelitt lenger sør og begynner med bokstaven "N". Bukta som går inn her heter det samme som stedsnavnet, altså N--bukta. Får nesten litt dårlig samvittighet fordi jeg har gjort det så kronglete..  :rolleyes:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Dette skiltet står 5 meter på oppsiden av inngangen til hengebroa i Rena :)

Står støttet inntil en furu 5 meter fra veien.

Skulle trodd du hadde stjelt bildet av meg :)

Jeg hadde dette bildet (nesten likt) i et dansk fiskeblad som heter Fiske og fri i forrige nummer. I en artikkel ar Torben her på siden :)

Her er mitt bilde :)

5843038698_f46eb012c6_z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært utover Oslofjorden for å fiske på 30 til 40 år, men jeg tar et skudd i blinde. Ikke le av meg, men jeg tipper KROKSTRAND.

Magne Fjellstad.

Jeg ler ikke. Og nå er det DU som ikke skal le av meg, siden jeg ikke engang veit hvor Krokstrand er.. :)

Krokstrand ligger mellom Hvitsten og Son, rett overfor Filtvedt. Og vær sikker, jeg ler ikke av deg heller, men jeg har vært der en gang for mange , mange år siden.

Magne Fjellstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...