Gå til innhold

Planlegger du å kjøpe ny stang i år?


Tore M. Nilsen

I så fall i hvilken prisklasse?  

105 stemmer

  1. 1. I så fall i hvilken prisklasse?

    • Under kr. 1000
      3
    • Kr. 1000-2000
      22
    • Kr. 2000-3000
      19
    • Kr. 3000-5000
      31
    • Over kr. 5000
      40


Anbefalte innlegg

Stengar er alltid moro!  :) Nordisk Fiskeutstyr har også canestenger som ein kan prøvekaste og få bestille.

Sjølv trur eg etterkvart det handlar om å finne noko som passar for seg sjølv. Eg har fått ein ny ZXL(486) frå Sage , ei nydeleg stong som er god å fiske med.  Ikkje ulik føregangaren SLT som er av mine favoritt stenger.

Har nokon tilfeldigvis ein gamal sage SPL - 282 liggande og støve ned?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Simms kuttet vel ut et ledd her i Europa...færre ledd lavere pris ;)

Jeg hørte fra Tundra at det var toll endringer som gjorde at Simms nå er blitt billigere i Norge, da "fiskebekledning" ble fortollet på lik linje med vanlig klesplagg. I dag er dette endret og bla. vadere blir fortollet som "fiskebekledning" og mindre avgiftger illagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er på messa, ta en tur til alustigen sin stand. Der kan dere se doggnobbler live :D Let etter han uten lugg ;D

Gi han en kastedam, jeg tror dere kommer til å bli målløse :o Hadde han giddet kunne han vært en av norges beste kastere. Det står jeg for!!!!!

PS: ja jeg har grunnlag for å påstå det!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der skal jeg og, Terje, hadde vært hyggelig å treffe deg igjen :D

 

Ses ved kastebassenget på Lørdag Snorre, du finner meg garantert med noen canestenger i hånda :D

Hadde vært hyggelig å treffe deg igjen også Snorre, det er vel 2 år siden sist :)

 

Terje!

Hvis du korrigerer deg selv til 1 år, så har du helt rett ;)

Prøvde forøvrig noen canestenger i dag, skikkelig morsomme å kaste med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simms kuttet vel ut et ledd her i Europa...færre ledd lavere pris ;)

Jeg hørte fra Tundra at det var toll endringer som gjorde at Simms nå er blitt billigere i Norge, da "fiskebekledning" ble fortollet på lik linje med vanlig klesplagg. I dag er dette endret og bla. vadere blir fortollet som "fiskebekledning" og mindre avgiftger illagt!

 

Høres rimelig søkt ut, det er ikke toll på fiskeutstyr. Dvs at det kun er mva som skal betales, den er lik om det er bomull eller goretex.... Men at de har forstått at prisene var feil,  ja det kan jeg forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Der skal jeg og, Terje, hadde vært hyggelig å treffe deg igjen :D

 

Ses ved kastebassenget på Lørdag Snorre, du finner meg garantert med noen canestenger i hånda :D

Hadde vært hyggelig å treffe deg igjen også Snorre, det er vel 2 år siden sist :)

 

Terje!

Hvis du korrigerer deg selv til 1 år, så har du helt rett ;)

Prøvde forøvrig noen canestenger i dag, skikkelig morsomme å kaste med!

 

Selvfølgelig, det var jo i fjor for pokker :D

Sorry Snorre, noen ganger går det litt i surr hos en gammel mann :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simms kuttet vel ut et ledd her i Europa...færre ledd lavere pris ;)

Jeg hørte fra Tundra at det var toll endringer som gjorde at Simms nå er blitt billigere i Norge, da "fiskebekledning" ble fortollet på lik linje med vanlig klesplagg. I dag er dette endret og bla. vadere blir fortollet som "fiskebekledning" og mindre avgiftger illagt!

 

Høres rimelig søkt ut, det er ikke toll på fiskeutstyr. Dvs at det kun er mva som skal betales, den er lik om det er bomull eller goretex.... Men at de har forstått at prisene var feil,  ja det kan jeg forstå.

Meget mulig, er hva jeg er blitt fortalt. Ro ro til fiskeskjær! ;D
Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...