Gå til innhold

Planlegger du å kjøpe ny stang i år?


Tore M. Nilsen

I så fall i hvilken prisklasse?  

105 stemmer

  1. 1. I så fall i hvilken prisklasse?

    • Under kr. 1000
      3
    • Kr. 1000-2000
      22
    • Kr. 2000-3000
      19
    • Kr. 3000-5000
      31
    • Over kr. 5000
      40


Anbefalte innlegg

  • Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Ja, jeg skal ha ny(e) stenger i år.

Planlegger faktisk en relativt billig stang i #6 9'3.

Den er passe grønn, men kommer ikke fra Winston :D

Tror den ligger rundt 1700.-

kastet meget, meget flott og aksjonsmessig midt i blinken for meg.

 

Ønsker også en lett #3 8'6 stang fra Winston BIIx...4999.-

Og en lett sort/matt finish i #3 ca 9'5 fot lang...pris ca 3000.-

 

Siste stenger er for ulike fiskesituasjoner med "teknisk" fiske.

 

Stig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en 2'er stang for 3 dager siden:) En LPXe til 1,150 kroner:):)

 

Skal også kjøpe meg en 5'er stang. Og har ingen øvre prisklasse på den. Viktigste er at jeg trives med den. Så blir sikkert over 5000.

 

Har også lyst til å erstatte min Sage SP 390 med en 4'er som er litt mer alround.

 

 

 

Så mulig jeg kjøper meg en rask 5'er og en rolig 4'er.... itillegg til LPXe 2'er stanga jeg allerede har kjøpt...

 

 

Så da blir det 3 nye stenger på meg iår da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter på PHY driggs river bamboo blanks #5 2deler,2 tupper med holker, ca 1700kr + de ekstra materialer og frakt kostnader. Jeg håper å ligge under 3000 kr tilsammen og samtidig lære meg noe nytt(ig). Det ligger jo en fare i dette prosjektet at jeg også må ha meg en ny (brukt) snelle og silke/sylk snøre........

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Så langt har jeg skaffet meg en Winston BIIx 9' 4 og en Albright A-5 9' 5, men det er stor fare for at det blir en til før året er omme. Har ikke brukt så mye penger på stengene, litt i overkant av 3000kr, noe som er akseptabelt med tanke på hva som er kjøpt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp 2 stenger #6. En 5 delt Winston LT #6 og en ny Streamstix 10' #6 når den kommer på markedet. Winston stanga setter jeg muligens sammen selv.

Hvorfor disse? Winston stanga glir ned og blir borte i sekken og jeg har blitt glad i disse grønne stengene. Streamstix stanga fordi prototypen bare var fantastisk god å kaste med. Disse stengene vil bli brukt både i sjøen, streamerfiske i stille vann og på fjellet.

 

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom kupongen går inn og kjerringen ikke hiver meg ut, så er jeg med all the way. Kjøper du denne så skriv gjerne hva du synes...

 

Hehe  :)

Har 905-4 Mid.flex i ferskvannsutgave. Den er etter min mening den beste stanga jeg noensinne har lagt mine hender på.

Har veldig tro på den saltwater'n :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vært interessant å se hvem som har planer om å kjøpe nye fluestang i år. Utgangspunktet er hvilken prisklasse du TROR du vil havne i.

 

Ja, kan sikkert være interessant å vite hvor mange som har planer om det for en som selger stenger :) :)

 

B lir det samme som om en annen jeg kjenner her inne som selger biler: Hvor mange her inne skal kjøpe seg ny FORD i år......til hvilken pris, og hvor mange har tenkt å kjøpe den i Haugesund :D :D?

 

Tulla Tore. Ja , jeg skal ha EN stang i år, og den koster over 5 000 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...