Gå til innhold

oslofjorden


vake

Anbefalte innlegg

takk for det, karer :)

alle fiskene forutenom den ene på halvkgen(som ikke er avbildet), var i topp kondisjon.

den på 1.7 var 54cm lang. det tilsvarer en k-faktor på 1,08. feit jævel! 8)

det var også den jeg tok med hjem. resten svømmer fint videre.

ja vebjørn, det lønner seg og bruke "små" håver, hehe. det skal sies at nettet på mclean er ganske dypt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må begynne å bruke den lille håven når jeg fisker SØ ser jeg  ;)

:D

Grattis dilla!

Er så drøyt digg å se feite høstørreter! Er litt i kontrast til de som blir med inn til våren. Nå er de i toppkondisjon og vet å gi en fight, så jeg håper jeg er halvparten så heldig som deg i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hos meg går det for det meste i fiskeimitasjoner.

hender selvfølgelig at jeg slenger på en pattegrisen, men fiskeimitasjoner fanger mest fisk for min del - uten tvil.

Gratulerer med fin tur Dilla!

Ser du får mest på fiskeimitasjoner. Det samme gjør jeg. Fisker for det meste med forskjellige Kutling varianter i str 4. Det fungerer ofte merkbart bedre enn reker. Er jeg usikker på fluevalget bruker jeg brunereker med inntrekk som tilsvarer fiskeimitasjoner.

Hvilke fluer bruker du mest?

:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute en kjapp tur fra 6.45 - 11 i indre fjord. Syke mengder med Torsk fra 1,5 til 3 kg inne og beitet ved land. De fulgte villig etter flua men backa som oftest ut når de skule tygge over den.

Ble 4 torsk og en ørret til slutt.

Rapport med bilder kommer på bloggen ila kvelden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hos meg går det for det meste i fiskeimitasjoner.

hender selvfølgelig at jeg slenger på en pattegrisen, men fiskeimitasjoner fanger mest fisk for min del - uten tvil.

Gratulerer med fin tur Dilla!

Ser du får mest på fiskeimitasjoner. Det samme gjør jeg. Fisker for det meste med forskjellige Kutling varianter i str 4. Det fungerer ofte merkbart bedre enn reker. Er jeg usikker på fluevalget bruker jeg brunereker med inntrekk som tilsvarer fiskeimitasjoner.

Hvilke fluer bruker du mest?

:) :)

takk for det!

er vel ingen hemmelighet at min favoritt sjø-flue er clouser. farge komboene er mange, men hvit/grønn med crystalflash har levert best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å se at er forskjellige fluer som fungerer. Til dagtid fiske bruker jeg mest forskjellige rekeimitasjoner iløpet av fiskeåret, men det har vært en aha-opplevelse i høst å se hvor godt Kutling imitasjoner fungerer. Clauser bruker jeg nesten aldri, med mindre brislingen dominerer matfatet totalt.

Fortsatt skitt fiske!

:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen forslag til en plass? :o???:P

konglungen er sykt fint og bør være bra nå.. i asker da, men det er jo bare 30 min unna.. :) har ikke fått noe som helst i bunnefjorden i år så jeg ville ikke anbefale det selvom det sikkert finnes nmye fin FISK der også ;) gå på gulesider/kart og se på hybrid eller flyfoto.. seriøst fint der ute!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har du en real fiske imitasjon  ;)

[attachimg=1]

Nice Vebjørn! blitt noe fisk i det siste  ?

Takk  :D

Ja noen fisk havner jo på land her og der :P Men det løsner liksom ikke skikkelig...

Vebjørn!

hehe godt å høre det ikke er som hos meg :(:) hvor fisker du om dagen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har du en real fiske imitasjon  ;)

[attachimg=1]

Nice Vebjørn! blitt noe fisk i det siste  ?

Takk  :D

Ja noen fisk havner jo på land her og der :P Men det løsner liksom ikke skikkelig...

Vebjørn!

hehe godt å høre det ikke er som hos meg :(:) hvor fisker du om dagen ?

Hehe, du har PM  ;) snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...