Gå til innhold

Hvor er JB?


Gjest Sjur

Anbefalte innlegg

Gjest Per Moen

Påskeferie sikkert, dissa Bærumsgutta pleier vel å tilbringe den i Hemsedal eller på Beitostølen ;D ;D

 

Sitter nok i solveggen og spiser napoleonskake og drikker kaffe ;)

Både sommar som vinter så skal vi slita med er  :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskeferie sikkert, dissa Bærumsgutta pleier vel å tilbringe den i Hemsedal eller på Beitostølen ;D ;D

 

Sitter nok i solveggen og spiser napoleonskake og drikker kaffe ;)

Både sommar som vinter så skal vi slita med er  :(

 

De sier nok det samme om dere.

 

IMG_0412.JPG

 

Bytt ut party med fiske  ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Moen

Når jeg kan sitte her med internett på hytten, så har vel bærumsgutta egen sattelitt innlagt i skijakken.. Tipper han ser etter maur jeg :P

;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha, ha. Jeg har bl.a. vært i Hemsedal, og hadde fantastisk vær fredag, lørdag og det meste av søndagen. Men jeg hadde ikke fått meg med moten med åpne hvite skjorter og bling i øra. Følte meg skikkelig utafor med bare pannebånd, men lover å komme sterkt til bake på utstyrsfronten når jeg skal fiske i Hemsil i juni. Det er ikke en kjeft som skal slå meg i tipp topp moderne utstyr med store logoer på. Har nemlig fått igjen en grei industriarbeiderlønn på skatten. Lurer på om jeg skal skaffe meg en guide også som bære sekken min med sushi og tørr chardonnay. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Ha, ha. Jeg har bl.a. vært i Hemsedal, og hadde fantastisk vær fredag, lørdag og det meste av søndagen. Men jeg hadde ikke fått meg med moten med åpne hvite skjorter og bling i øra. Følte meg skikkelig utafor med bare pannebånd, men lover å komme sterkt til bake på utstyrsfronten når jeg skal fiske i Hemsil i juni. Det er ikke en kjeft som skal slå meg i tipp topp moderne utstyr med store logoer på. Har nemlig fått igjen en grei industriarbeiderlønn på skatten. Lurer på om jeg skal skaffe meg en guide også som bære sekken min med sushi og tørr chardonnay. 

 

Og neste gang du drar til dalen så sier du fra da vet du så slipper du å føle deg utafor og aleine...  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha, ha. Jeg har bl.a. vært i Hemsedal, og hadde fantastisk vær fredag, lørdag og det meste av søndagen. Men jeg hadde ikke fått meg med moten med åpne hvite skjorter og bling i øra. Følte meg skikkelig utafor med bare pannebånd, men lover å komme sterkt til bake på utstyrsfronten når jeg skal fiske i Hemsil i juni. Det er ikke en kjeft som skal slå meg i tipp topp moderne utstyr med store logoer på. Har nemlig fått igjen en grei industriarbeiderlønn på skatten. Lurer på om jeg skal skaffe meg en guide også som bære sekken min med sushi og tørr chardonnay. 

 

Og neste gang du drar til dalen så sier du fra da vet du så slipper du å føle deg utafor og aleine...  ;)

 

Ja, med NM-titler og VM-deltagelse så er du kvalifisert til å bære sekken min, og fortelle lokale skrønerhistorier på dialekt. Alltid like morsomt å høre på. Fin tidtrøyte når det ikke vaker. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Meget gledelig å se Jørn tilbake her inne :D

 

...... men jeg likte bedre å se hans blide åsyn i avataren enn en tullete logo for et fotball lag fra et annet land :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

...... men jeg likte bedre å se hans blide åsyn i avataren enn en tullete logo for et fotball lag fra et annet land :D

 

Terje!

 

Sier du som har et bilde av en tullete gammel mann fra samme land. ;) Skal få kjøpt meg en fryseørret på 4 kg og ta et nytt avatarbilde i skauen når snøen går.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha, ha. Jeg har bl.a. vært i Hemsedal, og hadde fantastisk vær fredag, lørdag og det meste av søndagen. Men jeg hadde ikke fått meg med moten med åpne hvite skjorter og bling i øra. Følte meg skikkelig utafor med bare pannebånd, men lover å komme sterkt til bake på utstyrsfronten når jeg skal fiske i Hemsil i juni. Det er ikke en kjeft som skal slå meg i tipp topp moderne utstyr med store logoer på. Har nemlig fått igjen en grei industriarbeiderlønn på skatten. Lurer på om jeg skal skaffe meg en guide også som bære sekken min med sushi og tørr chardonnay. 

 

som ekte gutt i arbeiderklassen tar jeg på meg jobben som Caddy :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

 

...... men jeg likte bedre å se hans blide åsyn i avataren enn en tullete logo for et fotball lag fra et annet land :D

 

Terje!

 

Sier du som har et bilde av en tullete gammel mann fra samme land. ;) Skal få kjøpt meg en fryseørret på 4 kg og ta et nytt avatarbilde i skauen når snøen går.  ;)

:D :D :D....... korrigering: en intelligent gammel mann fra samme land ;D

 

Terje!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

 

...... men jeg likte bedre å se hans blide åsyn i avataren enn en tullete logo for et fotball lag fra et annet land :D

 

Terje!

 

Sier du som har et bilde av en tullete gammel mann fra samme land. ;) Skal få kjøpt meg en fryseørret på 4 kg og ta et nytt avatarbilde i skauen når snøen går.  ;)

:D :D :D....... korrigering: en intelligent gammel mann fra samme land ;D

 

Terje!

 

 

Du burde vel sagt: "Korrigering, ny feil kommer..."

For sannheten er: Bilde av "en-som-omsetter-andres-teorier-til-høyning-av-egen-status" fra samme land.  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget gledelig å se Jørn tilbake her inne :D...... men jeg likte bedre å se hans blide åsyn i avataren enn en tullete logo for et fotball lag fra et annet land :D

Terje!

 

Det er ikke noen vits i å skrive det to ganger. Jeg støtter meg til Terjes kommentar - hyggelig å se deg igjen, Jørn - med finslepet god penn som vanlig  :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som veldig lavutdannet av egen fri vilje JB så setter jeg veldig pris på ditt comeback.  Fikk ikke med meg at du var borte engang, men nyter det i fulle åndedrag, da få trigger lattermusklene mine i like stor grad som deg, det trenger jeg faktisk.  ;) Sitter sjøl og nipper avslappende til en Heineken, samme som fattern gjorde i samtaler med lite filosofiske kompiser på Funkis på Ekeberg. Men de hadde det sikkert like morro som meg, skål. ;)

 

Edit: Retta litt,var jo ikke lamb det var eke, et steinkast fra Jacobs. Eller heter det Nordstrand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...