Gå til innhold

Sportsfiskekanal på TV


Pollen

Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Enig med Staffan. Vår kjære hobby er heldigvis  ;) en nisjegreie. Å drifte en egen kanal ville vært dyrt, men man kan jo ønske seg gull og grønne skoger....

 

Har vel reklamert for dette nettstedet i en annen tråd, men her finner ihvertfall jeg vannvittig mye inspirasjon for mine (fremtidige) filmprosjekter. Det dukker daglig opp nye filmsnutter her. Har lagt den som favoritt i explorer.

 

http://vimeo.com/channels/flyfishing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportsfiske er ikke stort nokk til at en egen sportsfiskekanal ville vært aktuelt.

 

Men det og finne fiskere til programmet ville vært såre enkelt. Og ikke ville fiskerne vært dyre heller. Kanskje vanlig årslønn ville vært aktuelt, for hvem vil vel ikke fiske på TV :rolleyes:

 

Men det må jo også være noen som skal redigere programmet, og de skal jo ha penger. Og det koster jo noen (mange) milioner kroner og sende et lite programm på TV

 

Så huff huff. Dette ser stygt ut. Eneste alternativ blir vel og flytet til Amerika, der de har drøssehvis av sportsfiskekanaler der de fisker Bass.

 

MB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at en nordisk konstellasjon kunne fungert. En ren fluefiskekanal blir vel kanskje vel spisst, men en sportsfiskekanal som kjøres mange av filmene som er laget og som har nye dokumentarer burde det være et marked for. Gjerne reklame- og statsfinasiert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel. Hvem vil ta på seg ansvaret og skaffe dritdyrt kamerautstyr, og leie en dyktig redigatør?! Også må man jo lage en internettside til 1000 kr året, og kanskje personen ikke kan lage en egen heller ,og må hyre noen til det. Også hender det jo selfølgelig at utstyret kræsjer, og da må man jo ha litt penger og vifte med for og erstatte et 20.000 kr kamera. Og finne fiskere er jo såre enkelt, men de må jo ha lønn selfølgelig, men det kan jo hende at noen vil bruke den eneste fridagen i uka på og fiske, Hver bidige gang den etterlengtede dagen dukker opp etter noen jævlige dager på jobben

 

Dette innlegget virket kanskje ekstremt negativt, noe som var meningen også. For dette er jo noen av de problemstillingene dette prosjektet ville hatt. Men jeg, som dere, håper på at dette vil skje en vakker dag. At folk tar på seg jobben og lager et godt fluefiskeprogramm som går hver uke hele året

;D ;D

 

MB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo over 3000 medlemmer på forumet. Og det er garranter over det dobbelte der ute som enten ikke hvet om forumet, eller ikke gidder og lage en bruker og glane forran PC`n hele dagen

 

Så jeg tror jeg kan påstå at det er over 400.000 nordmenn som konsekvent ville sett på et slikt programm, selv om det hadde gått jevnlig

 

MB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo over 3000 medlemmer på forumet. Og det er garranter over det dobbelte der ute som enten ikke hvet om forumet, eller ikke gidder og lage en bruker og glane forran PC`n hele dagen

 

Så jeg tror jeg kan påstå at det er over 400.000 nordmenn som konsekvent ville sett på et slikt programm, selv om det hadde gått jevnlig

 

MB

Hehe, 400.000 nordmenn som vil se en sportsfiskekanal  ;D Er jo fler enn tv3 har det jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kort kommentar: Det burde være en ren sportsfiskekanal på TV.

 

Ja til en ren tørrfluekanal for oss som ikke fisker med fluer større enn str. 13. Må nok ha litt dirty annonsører for å få båten til å gå rundt, eller hva det heter, men det er det absolutt verdt!    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er jo over 3000 medlemmer på forumet. Og det er garranter over det dobbelte der ute som enten ikke hvet om forumet, eller ikke gidder og lage en bruker og glane forran PC`n hele dagen

 

Så jeg tror jeg kan påstå at det er over 400.000 nordmenn som konsekvent ville sett på et slikt programm, selv om det hadde gått jevnlig

 

MB

400.000 :o Neppe :rolleyes: Jeg ville sett på, og det ville nok ganske mange her på forumet og gjort, pluss en del solk som ikke er med, men 400.000? No way ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er jo over 3000 medlemmer på forumet. Og det er garranter over det dobbelte der ute som enten ikke hvet om forumet, eller ikke gidder og lage en bruker og glane forran PC`n hele dagen

 

Så jeg tror jeg kan påstå at det er over 400.000 nordmenn som konsekvent ville sett på et slikt programm, selv om det hadde gått jevnlig

 

MB

400.000 :o Neppe :rolleyes: Jeg ville sett på, og det ville nok ganske mange her på forumet og gjort, pluss en del solk som ikke er med, men 400.000? No way ;D

 

Men så er jeg optimist da ;D

 

Hvor mange bor i norge?! det er vell et tall som overgår 5 mil. Så det sier seg selv at det er en del som bedriver sportsfiske, og noen av de må da være sugne på flue  :D

 

MB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg tror jeg kan påstå at det er over 400.000 nordmenn som konsekvent ville sett på et slikt programm, selv om det hadde gått jevnlig

Hvis du virkelig tror på det så kan du få til det utroligste her i verden. Tro flytter fjell har jeg hørt ;D

Jeg skulle ønsket at du hadde rett Magnus. Men jeg har igrunn hørt endel ganger i livet: Er det mulig å sitte ved elva med noe så nitrist som fisking? En annen er at dem heller ville se Nerdrum male bilder, uten at dem har interesse av maling.

Som du skjønner er det ikke så mange i Norge som har interessen av å fiske med fluestang. Er helt sikkert mange på ffs som fisker mer med annet redskap enn flue også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg tror jeg kan påstå at det er over 400.000 nordmenn som konsekvent ville sett på et slikt programm, selv om det hadde gått jevnlig

Er helt sikkert mange på ffs som fisker mer med annet redskap enn flue også

HÆ? hva faen er det du sier :o :o mer? som mer med mark en flue feks?  hvilke forum er dette ;D

okey nå vridde jeg kanskje litt på det du sa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg tror jeg kan påstå at det er over 400.000 nordmenn som konsekvent ville sett på et slikt programm, selv om det hadde gått jevnlig

Hvis du virkelig tror på det så kan du få til det utroligste her i verden. Tro flytter fjell har jeg hørt ;D

Jeg skulle ønsket at du hadde rett Magnus. Men jeg har igrunn hørt endel ganger i livet: Er det mulig å sitte ved elva med noe så nitrist som fisking? En annen er at dem heller ville se Nerdrum male bilder, uten at dem har interesse av maling.

Som du skjønner er det ikke så mange i Norge som har interessen av å fiske med fluestang. Er helt sikkert mange på ffs som fisker mer med annet redskap enn flue også

 

Ja, det er en tragisk sannet. Men vi får trøste oss med at det blir færre fluefiskere og dele godelvene med  ;D, selv om det allerede er for mange fluetullinger som absolutt MÅ hvite hvor alle hot-spots

 

MB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg tror jeg kan påstå at det er over 400.000 nordmenn som konsekvent ville sett på et slikt programm, selv om det hadde gått jevnlig

Er helt sikkert mange på ffs som fisker mer med annet redskap enn flue også

HÆ? hva faen er det du sier :o :o mer? som mer med mark en flue feks?  hvilke forum er dette ;D

okey nå vridde jeg kanskje litt på det du sa ;)

Såklart er det markfiskere på ffs, hvor ellers skulle de finne nye vann og elver til å ødelegge? :)

 

PS: Dette gjelder selvfølgelig ikke alle markfiskere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg tror jeg kan påstå at det er over 400.000 nordmenn som konsekvent ville sett på et slikt programm, selv om det hadde gått jevnlig

Hvis du virkelig tror på det så kan du få til det utroligste her i verden. Tro flytter fjell har jeg hørt ;D

Jeg skulle ønsket at du hadde rett Magnus. Men jeg har igrunn hørt endel ganger i livet: Er det mulig å sitte ved elva med noe så nitrist som fisking? En annen er at dem heller ville se Nerdrum male bilder, uten at dem har interesse av maling.

Som du skjønner er det ikke så mange i Norge som har interessen av å fiske med fluestang. Er helt sikkert mange på ffs som fisker mer med annet redskap enn flue også

 

Ja, det er en tragisk sannet. Men vi får trøste oss med at det blir færre fluefiskere og dele godelvene med  ;D, selv om det allerede er for mange fluetullinger som absolutt MÅ hvite hvor alle hot-spots

 

MB

Hmmm, jeg synes å erindre noe om en skrukkedalsrenne-tråd :rolleyes:;D ;D
Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...