Gå til innhold

Husk denne i kveld!!!!!!!!!!!!!!!


Gjest Terje Refsahl

Anbefalte innlegg

Gjest staffan@epost.no

Det og kunne nyte en vakende 2+ ørret steady på vulgata, det er det bare de som virkelig har forstått seg på fluefiske som kan. Å tildele ørreten den ære og kunne sitt i fred, uten at den må på død og liv bli kastet på, det er de færreste forunt. Håper jeg kommer dit engang

 

mvh

Magnus Bakken

 

det er noe med modenhet og ha gjort det nok ganger. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

I god stil Staffan, hehe. Relaxed.  Er da ikke noe bedre enn å ta en lur i det fri, og så våkne med sola i ansiktet når en ørret vaker og nekte å åpne øynene før den har vaket 4 ganger, slik at hele lydbildet er memorert i hjernen på en slik måte at en har en formening på hvor fisken står slik at unødvendige kroppbevegelser kan elemineres og at en kun får fri sikt til å nyte naturens under, gjespe 2 ganger og la fisken være i fred.

 

Flott film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

jeg hadde dratt arnt oppi den elva nettop for å filme stor vakende ørret da begynner man ikke å fiske på den og ødelegge fr opptak som dette, mn fiken ble kroka den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Fy faen så rått det der var :D

De makro bilda av klekkende ørret yngel og klekkende døgnfluer var helt sykt tøfft å se :D

 

Gratulerer så mye Arnt for en fantastisk flott opplevelse, dette var rett og slett nydelig :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Fy faen så rått det der var :D

De makro bilda av klekkende ørret yngel og klekkende døgnfluer var helt sykt tøfft å se :D

 

Gratulerer så mye Arnt for en fantastisk flott opplevelse, dette var rett og slett nydelig :D

 

Terje!

 

EDIT: Når jeg så Staffan sovende i belly`n fikk jeg et lettere latterkick ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...