Gå til innhold

"Win/PC" vs Apple; hva mener du? (NB: Les tråden før du stemmer)


Gjest Ulv

Hva er din erfaring?  

330 stemmer

  1. 1. Hva er din erfaring?

    • Jeg bruker Windows-PC og er fornøyd
      145
    • Jeg bruker Windows-PC og er misfornøyd
      41
    • Jeg bruker Apple og er fornøyd
      108
    • Jeg bruker Apple og er misfornøyd
      14
    • Jeg bruker GNU/Linux og er fornøyd
      34
    • Jeg bruker GNU/Linux og er misfornøyd
      2
    • Jeg bruker andre system
      7
    • Ingen formening
      6


Anbefalte innlegg

Jeg kan egentlig ikke fatte at jeg gidder å bruke så mye tid på disse diskusjonene, når det egentlig er fluefiske som burde diskuteres. Kanskje du også skulle bidra der istedet?

Drar frem klassikern ser jeg 8)

Nei, deltar ikke fullt så mye i enkelte temaer, noe jeg forklarte i en sage-tråd for en stund tilbake.

Men det kommer seg vel mot vinteren.. dra frem stikka så blir det ornings..

Hvis du tror min kompetanse er så lav på dette området lurer jeg på hvorfor det er så mange som ringer og sender mail for å få hjelp (ja, mange fra dette forumet).

For du ga de hjelp i utgangspunktet.. (?) hehe..neida ;D

Nei, vi kaster nok like mye dritt, og kjenner jeg trenger en dusj..

Prates :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Her i huset har vi 3 android og 1 iphone. Ene androiden og iphonen har vært reparert, så hos oss leder android :)

Jeg tror nok at man fortere kan oppleve problemer på android-telefoner, fordi det også her er mye forskjellig hardware ute og går i forhold til iPhone. Men Android er ikke et dårlig system eller beta-software. Den som sier det får med meg å bestille :) Men jeg har ingen steike gode grunner for å ha android, og kan like gjerne finne på å velge iphone en gang dersom jeg får råd. Frihet med android? Mulig, men jeg tror ikke jeg egentlig har benyttet den spesielt den tiden jeg har hatt Desiern min.

At Pål har hatt 16 reklamasjonssaker på 4 android-telefoner er nok bare regelrett uflaks. Har ikke hørt om lignende i det hele tatt, og jeg kjenner ganske mange etterhvert med android...

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rimelig teknofrik som bygger egne dataern, tilbringer 50% av dagen foran en pc skjerm (fordi jeg ønsker det :P ) og diller med overklokking og sånt (trimming, tuning). Likevel klarer jeg ikke å finne mer enn bare ett par små argumenter for disse fancy avanserte telefonene over Nokias Symbian 60 system.

Og de argumentene er to-tre apps som holder oversikt over solen og stjernene ift. timelapseproduksjon.  :P

Jeg likte den tiden når mobiltelefoner ble mindre og mindre... Jeg ble direkte skitredd når jeg så iPad ble lansert, nå går utviklingen i helt feil retning folkens!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått med meg det at folk bruker skjermkort for å cracke passord nå. Bla. wlan. Skal visst være ekstremt mye raskere enn CPU gjetting, pga. alle mikroprosessorene i skjermkortene, samt hvor lett det er å kombinere opptil 4 skjermkort som arbeider samtidig.

Det tar ikke mange timene å knekke ett avansert passord med slike hestekrefter... Så ikke dumt det du la inn her Claus :)

4 fluenavn i kombinasjon blir en hard nøtt å knekke for selv Quad SLI av GTX 580  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

da kan vi vente på motfilmen.... det blir artig å se i denne krigen

Nei, blir nok ingen krig.. Apple har en årrekke "mobbet" bedrifter i sine reklamefilmer..

Det Samsung gjør her er å gi litt etter for ungen som hele tiden roper etter oppmerksomhet :)

Apple får nok som fortjent i det tilfellet her :) Forskjellen er vel at Apple "mobber" ofte der hvor produktet de markedsfører er markant "bedre". Samsung er vel ikke helt "der oppe" mht til kvalitet ennå... men for all del; Apple må nok finne seg i disse her :)

Forøvrig på 14 dagen etter siste samsung/android tilbakelevering og jeg må si at hittil er min nye 4S i en annen divisjon. DVS. Divisjoner høyere (mange)  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

hittil er min nye 4S i en annen divisjon. DVS. Divisjoner høyere (mange)   :)

Vet du hva; nå sitter jeg her å måper og tror ikke mine egne øyne.. Jeg var 100% sikker på at du Pål, kom til å bli misfornøyd med iPhonen din ;)

Hehe. Utrolig nok trodde jeg at jeg skulle bli fornøyd med android telefon, men så feil kan vi altså ta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pål. Du er en absolutt apple-fanboy! Prøv en Samsung Galaxy S II du ;) Om du er misfornøyd DA, ja, da vet ikke du definisjonen på en god mobil, og er følgelig ikke i stand til å bedømme en iphone`s 4 funksjonalitet heller.

Sier ikke at du skal kjøpe en, men TEST!! ;)

Edit:  "Ja, så feil kan jeg ta!!" vil det runge fra Pål i testlokalet

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...